آل نعمه: در لیست علی کریمی هستم، دوست دارم در آسیا بازی کنم

به گزارش علی آباد جدید، مدافع تیم فوتبال نفت تهران مدعی شد به خاطر عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه قرارداد خود را تمدید نکرده است.

آل نعمه: در لیست علی کریمی هستم، دوست دارم در آسیا بازی کنم

از سفر با قیمت تورهای نوروزی پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

احمد آل نعمه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: من و تعدادی از بازیکنان نفت بلاتکلیف هستیم، چون تکلیف مدیریت باشگاه هنوز تعیین نشده است. مدتی پیش فدراسیون به مسئولان باشگاه نفت 14 روز فرصت داد تا طلب ها را پرداخت نمایند و این فرصت روز گذشته به انتها رسید. قرار شده بود که اگر مسائل اقتصادی رفع نگردد، مالکیت تیم را به شخص یا گروه دیگری بدهند. حالا ما منتظریم تا شرایط مان تعیین گردد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به اینکه گفته می شد نام او در فهرست مورد نظر علی کریمی قرار ندارد، گفت: نام من در لیست کریمی قرار گرفته است، ولی به خاطر طلبی که داشتم قرارداد امضا نکردم. اگر دقت کنید دیگر بازیکنان فصل گذشته هم هنوز قراردادی با باشگاه نفت امضا نکرده اند. تیمی که می خواهد به آسیا برود احتیاج به جذب بازیکن دارد، اما فعلاً تیم نفت با 10 یا 15 بازیکن تمرین می نماید. البته این را هم بگویم که من بازیکن آزاد هستم و حق انتخاب برای فصل آینده را دارم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تمایلش برای ادامه همکاری با باشگاه نفت تهران خاطر نشان کرد: ما پارسال با بی پولی زحمت کشیدیم و این تیم را قهرمان کردیم تا سهمیه آسیا بگیریم. من هم حالا می خواهم لذت بازی در آسیا را تجربه کنم و طبیعتاً اولویتم نفت تهران است. با این حال دو سه پیشنهاد خوب دیگر هم دارم و تا چند روز دیگر تصمیم نهایی را می گیرم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 753

به "آل نعمه: در لیست علی کریمی هستم، دوست دارم در آسیا بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل نعمه: در لیست علی کریمی هستم، دوست دارم در آسیا بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید