واترپلو قهرمانی آسیا، برد ارزشمند ایران مقابل قزاقستان

به گزارش علی آباد جدید، تیم ملی واترپلو ایران در حساس ترین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا 2023 قزاقستان را شکست داد.

واترپلو قهرمانی آسیا، برد ارزشمند ایران مقابل قزاقستان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تیم ملی ایران امروز (پنجشنبه) در دومین و حساس ترین بازی از مرحله مقدماتی رقابت های واترپلو قهرمانی آسیا (انتخابی لیگ جهانی) به مصاف قزاقستان رفت.

ملی پوشان ایران در این ملاقات نمایش پایاپایی با حریف قدرتمند خود داشتند و در نهایت دو تیم در سرانجام چهار وقت قانونی بازی در امتیاز 10 به تساوی رسیدند. طبق آئین نامه این مسابقات باید بازی برنده می داشت و بر همین اساس ضربات پنالتی معین نماینده پیروز این بازی شد.

نمایش خوب بازیکنان ایران در ضربات پنالتی نیز ادامه داشت تا تیم کشورمان برای دومین بار در یک سال اخیر قدرت برتر قاره آسیا را شکست دهد. شاگردان دانیال خاکبان در ضربات پنالتی با اختلاف یک گل 5 بر 4 قزاقستان را از پیش رو برداشتند و در مجموع با نتیجه 15 بر 14 امتیاز کامل این بازی را به نام خود ثبت کردند.

پیش از این ملاقات هنگ کنگ 15 بر 14 فیلیپین را شکست داده و در دومین بازی چین با نتیجه 23 بر 8 مقابل ازبکستان به پیروزی رسیده بود.

طبق برنامه مسابقات ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی فردا (آدینه) ساعت 12 به وقت تهران برابر فیلیپین به آب خواهد زد.

رقابت های واترپلو قهرمانی آسیا دوم الی هشتم فروردین 1402 به میزبانی سنگاپور برگزار می گردد و سه تیم برتر این مسابقات جواز حضور در لیگ جهانی واترپلو را کسب می نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1402 بروزرسانی: 3 فروردین 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2322

به "واترپلو قهرمانی آسیا، برد ارزشمند ایران مقابل قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واترپلو قهرمانی آسیا، برد ارزشمند ایران مقابل قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید