امباپه از فهرست پاری سن ژرمن خط خورد!

به گزارش علی آباد جدید، پاری سن ژرمن امشب در صورت پیروزی مقابل نانت قهرمانی لیگ فرانسه را قطعی می نماید، با این حال توخل که مصدومان زیادی در تیمش دارد امباپه را هم احتمالا به دلیل تنبیه انضباطی کنار گذاشته.

امباپه از فهرست پاری سن ژرمن خط خورد!

امباپه از فهرست پاری سن ژرمن خط خورد!

در آستانه بازی امشب پاری سن ژرمن مقابل نانت، توماس توخل در اقدامی غیرمنتظره کیلیان امباپه را از فهرست تیمش کنار گذاشت. پاریس در دو بازی گذشته مقابل استراسبورگ و لیل فرصت قطعی کردن قهرمانی را از دست داد و امشب فرصت دارد با شکست نانت به هشتمین قهرمانی متوالی برسد، با این حال سرمربی آلمانی تصمیم گرفت ستاره تیمش را از ترکیب خط بزند.

توخل در حالی امباپه را کنار گذاشت که بعد از شکست 5 بر یک یکشنبه شب مقابل لیل بابت غیبت بازیکنانش به دلیل مصدومیت گله داشت. او در بازی شب گذشته هم مارکینیوس، نیمار، کاوانی، برنات، وراتی، تیاگو سیلوا، دی ماریا و مونیه را در اختیار نداشت، با این حال ترجیح داد امباپه را هم کنار بگذارد.

امباپه سه شنبه بدون هیچ مسئله ای با تیم اصلی تمرین کرد و توخل هم درباره دلایل خط خوردن او توضیحی نداد تا ابهامات بیشتر گردد. پاریس یکشنبه هفته آینده در لیگ فرانسه با موناکو بازی دارد و چهارشنبه در فینال جام حذفی باید با رن روبرو گردد، با این حال بعید است غیبت امباپه به خاطر استراحت دادن به او بوده باشد.

لوپاریزین که اخبار این باشگاه را از نزدیک رصد می نماید، اطلاع داد که غیبت امباپه ممکن است انضباطی باشد. مهاجم فرانسوی پس از شکست سنگین مقابل لیل به خبرنگاران گفت که تیم در این بازی شخصیت مناسبی نداشت. این در حالی است که توخل دقایقی بعد حرف های امباپه را رد کرد و مدعی شد که آنها مسئله ای از این بابت نداشتند. توخل پیش از این یک بار هم امباپه را به دلیل تاخیر جریمه نموده بود در بازی حساس مقابل مارسی این مهاجم را روی نیمکت قرار داد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 255

به "امباپه از فهرست پاری سن ژرمن خط خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه از فهرست پاری سن ژرمن خط خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید