ایلام جای رزومه سازی نیست، استاندار نو باید توانمند باشد

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آینده ایلام باید ظرفیت ها و توانمندی های استان را بشناسد، توان خلق ثروت داشته باشد، ایده محور باشد و علاوه بر این، فهم بالایی در سیاست بین الملل داشته باشد تا بتواند دیپلماسی همسایگی مدنظر نظام را از ایلام آغاز کند.

ایلام جای رزومه سازی نیست، استاندار نو باید توانمند باشد

سارا فلاحی در ملاقات با اعضای شوراهای شهر صالح آباد و 13 روستای این بخش، اظهار کرد: علاوه بر خاص گرایی، مشکل دیگر در استان ایلام فقدان توان مدیریت ثروت ها و داشته های ایلام است. نگاه ما باید به مقوله مدیریت و شاخص های مدیریتی تغییر کند و مدیران باید مبتنی بر توانمندی و شایستگی و ضریب نخبگی در ابعاد مختلف انتخاب شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم در خصوص ویژگی های مدیر ارشد استان، گفت: استاندار یک مدیر مهم و استراتژیک است و به واسطه پتانسیل ها، فرصت ها و تهدیدهای مختلف این استان، به شکل مضاعف مهم است و نباید این صندلی را به حدی تقلیل دهیم که هر کس بدون دانش و تجربه و توانمندی احساس کند که می تواند استاندار ایلام گردد.

وی توضیح داد: استاندار آینده ایلام باید توانمندی بالایی داشته باشد و ملاک انتخابش خاص گرایی سیاسی و قبیله ای نباشد بلکه باید فردی دارای قابلیت، مقبولیت و فهم در امور سیاسی، عمرانی و توسعه ای باشد، رزومه اجرایی قابل قبولی داشته باشد چرا که ایلام دیگر محلی برای رزومه سازی افراد نیست.

نماینده مردم استان ایلام اضافه نمود: استاندار آینده ایلام باید ظرفیت ها و توانمندی های استان را بشناسد، توان خلق ثروت داشته باشد، ایده محور باشد و علاوه بر این، فهم بالایی در سیاست بین الملل داشته باشد تا بتواند دیپلماسی همسایگی مدنظر نظام را از ایلام آغاز کند.

فلاحی تأکید کرد: او باید مستقل باشد و وامدار هیچ شخص و گروهی نباشد و توان ریسک و خطرپذیری برای عبور استان از موانع توسعه را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1922

به "ایلام جای رزومه سازی نیست، استاندار نو باید توانمند باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلام جای رزومه سازی نیست، استاندار نو باید توانمند باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید