اینستاگرام و فیس بوک از دسترس خارج شدند ، آیا برای ایده یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی زود است؟

به گزارش علی آباد جدید، دو اپلیکیشن اینستاگرام و فیس بوک که هر دو از زیرمجموعه های امپراتوری مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک محسوب می شوند، بار دیگر از دسترس کاربران خارج شده است. این دو اپلیکیشن رکورددار خروج از دسترس کاربران محسوب می شوند.

اینستاگرام و فیس بوک از دسترس خارج شدند ، آیا برای ایده یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی زود است؟

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، کاربران اینستاگرام عادت کرده اند که حداقل هر دو ماه یکبار با خروج اکانت خود از دسترس روبرو شوند و این موضوع بارها با انتقاد شدید کاربران نیز همراه شده است.

بر اساس گزارش هایی که کاربران این دو اپ در توییتر مخابره می کنند، هر دو اپلیکیشن از حدود یک ساعت پیش تا کنون غیرقابل دسترسی شده اند و کاربران نمی توانند تازه های اکانت خود را بررسی کرده یا حتی عکس جدید آپلود کنند. اغلب کاربران در هنگام تلاش برای بررسی بخش HOME با پیغام cant refresh رو به رو شده اند.

تا کنون هزاران کاربر این پیغام نقص را مخابره کرده اند و به نظر می رسد این مسئله ای بین المللی است. گاهی اینستاگرام در بخش هایی خاص از جهان مثل آسیا یا اروپا به بن بست می خورد اما این بار تعداد کاربرانی که قادر به دسترسی به اکانت خود نیستند، بسیار زیاد است.

این مسائل در شرایطی به وجود می آید که مدتی پیش زاکربرگ طرح یکپارچه سازی اپ های زیرمجموعه خود یعنی فیس بوکف واتس اپ و اینستاگرام را مطرح نمود. اما پرسش این است که اگر نقص ها نیز یکپارچه شود، تکلیف کاربران با اپ هایی که همزمان بلااستفاده می شوند چه خواهد بود؟

منبع: انتخاب
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 325

به "اینستاگرام و فیس بوک از دسترس خارج شدند ، آیا برای ایده یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی زود است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام و فیس بوک از دسترس خارج شدند ، آیا برای ایده یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی زود است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید