بایرن به دنبال اعاده حیثیت، یونایتد به دنبال فرار از بحران

به گزارش علی آباد جدید، هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان از سه شنبه شب ادامه خواهد یافت.

بایرن به دنبال اعاده حیثیت، یونایتد به دنبال فرار از بحران

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری 8 دیدار شروع می گردد که در زیر به آنالیز دیدارهای این هفته می پردازیم:

گروه E

آ.ا.ک آتن - بنفیکا

بایرن مونیخ- آژاکس

دو تیم پیروز و دو تیم بازنده هفته قبل باید سه شنبه شب در بازی دوم خودشان در لیگ قهرمانان برابر هم به میدان بروند. افت عجیب بایرن مونیخ و کسب یک امتیاز از دو دیدار خود در بوندسلیگا باعث گردیده است تا شاگردان کواچ صدر جدول را از دست بدهند و بی صبرانه منتظر این بازی هستند تا با کسب 3 امتیاز از بحران فرار نمایند چرا که هر نتیجه ای غیر از برد در این دیدار باعث می گردد تا بایرن مونیخ به بحران برسد.

دو تیم تاکنون 8 بار برابر هم به میدان رفتند که سهم هر دو تیم 3 برد بوده است و دو دیدار دو تیم نیز با تساوی به انتها رسیده است. برای نایب قهرمان لیگ هلند در فصل قبل اهمیت زیادی دارد که از این دیدار امتیاز بگیرد تا امیدهایش را برای صعود به مرحله بعد حفظ کند.

در دیگر دیدار این گروه در یونان آ.ا.ک آتن تیم پیشین مسعود شجاعی باید در خانه به دیدار بنفیکا برود.

گروه F

لیون - شاختاردونتسک

هوفنهایم - منچسترسیتی

در این گروه منچسترسیتی که این هفته به لطف تساوی لیورپول و چلسی به صدر جدول لیگ برتر آمد، باید در خانه هوفنهایم به میدان برود. این دیدار اولین تقابل رسمی دو تیم در رقابت های اروپایی است. پپ گواردیولا زمانی که راهنمایی بایرن مونیخ را بر عهده داشت همیشه رقابت نزدیکی با تیم هوفنهایم داشت. حالا نیز تیم او در حالی که فقط کوین دی بروین را در اختیار ندارد باید به مصاف این تیم آلمانی برود که در بوندسلیگا در رده نازل دوازدهم قرار گرفته است.

در دیگر دیدار این گروه تیم 3 امتیازی لیون امیدوار است هر 3 امتیاز بازی با شاختاردونتسک را به دست بیاورد.

گروه G

رم- ویکتوریا پلژن

زسکا مسکو- رئال مادرید

رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی بعد از تساوی در داربی مادرید به مسکو خواهد رفت تا در سرمای این شهر میهمان زسکا باشد. مادریدی ها که در بازی اول موفق شدند رم را شکست دهند، مصمم به دومین برد پیاپی در این مرحله هستند. در نیمه نخست داربی مادرید گرت بیل مصدوم شد و هنوز تعیین نیست این بازیکن بتواند از ابتدا در بازی برابر زسکا به میدان برود یا خیر. هم چنین ایسکو نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که قطعا در این دیدار به میدان نخواهد رفت و غایب خواهد رفت و وضعیت مارسلو نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

رم تیم هشتم جدول در لیگ ایتالیا وضعیت چندان خوبی در این فصل نداشته است ولی هم چنان دی فرانچسکو به کارش در این تیم ادامه می دهد. پیروزی در این دیدار خانگی می تواند روحیه تیم را برای بازی های لیگ بالا ببرد.

گروه H

منچستریونایتد- والنسیا

یوونتوس- یانگ بویز

از یونایتد هیچ خبر امیدبخشی شنیده نمی گردد. همه چیز در این باشکاه سیاه و کدر است. گفته می گردد مورینیو به زودی از این تیم اخراج می گردد و چه بسا شکست برابر والنسیا انتهای بر حضور آقای خاص در یونایتد باشد. اختلاف پوگبا با مورینیو نیز علنی گردیده است و به نظر می رسد شاهد چند دستگی در تیم مورینیو باشیم. نمایش ضعیف مارسیال برابر وستهام احتمالا باعث نیمکت نشینی او در این بازی خواهد شد. با این حال محرومیت مارکوس راشفورد به انتها رسیده و او می تواند اولین حضور خود در این فصل لیگ قهرمانان را تجربه کند.

یوونتوس در دیگر دیدار این گروه بدون کریستیانو رونالدو محروم به دیدار یانگ بویز خواهد رفت که اولین حضور خود را در این فصل لیگ قهرمانان تجربه می نماید. رونالدو به خاطر اخراج در بازی قبل محروم است ولی می تواند در بازی برابر تیم سابقش یعنی یونایتد، یوونتوس را همراهی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 127

به "بایرن به دنبال اعاده حیثیت، یونایتد به دنبال فرار از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن به دنبال اعاده حیثیت، یونایتد به دنبال فرار از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید