بویری: مسائل مالی داریم اما در لیگ جهانی شرکت می کنیم، از کشتی گیران تیم ملی جوانان و امید استفاده خواهیم کرد

به گزارش علی آباد جدید، سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه گفت: با توجه به اینکه اغلب ملی پوشان بزرگسال به عضویت تیم بیمه رازی درآمده اند، ما می توانیم از کشتی گیران تیم ملی جوانان و امید استفاده کنیم.

بویری: مسائل مالی داریم اما در لیگ جهانی شرکت می کنیم، از کشتی گیران تیم ملی جوانان و امید استفاده خواهیم کرد

ملک بویری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تاکید بر اینکه تیم سیناصنعت حتما در لیگ باشگاه های کشتی فرنگی دنیا شرکت خواهد نمود، گفت: سعی می کنیم تیم خوبی برای شرکت در این رقابت ها ببندیم و حتما روی سکو برویم. سال گذشته ما دوم شدیم و سال قبلش هم قهرمان. سال جاری هم هدف مان این است که یکی از سکوها را به خود اختصاص دهیم.

وی در مورد لیست کشتی گیران تیمش برای حضور در این رقابت ها توضیح داد: هنوز در مورد تیم به قطعیت نرسیده ایم. همچنان مسائلی داریم که امیدوار هستیم تا 3-4 روز دیگر این مسائل مالی رفع گردد. با توجه به اینکه تیم بیمه رازی اغلب ملی پوشان بزرگسال را جذب نموده و فرد خاصی بدون قرارداد نمانده است، ما سعی می کنیم با کشتی گیران تیم های ملی جوانان و امید در لیگ دنیای شرکت کنیم.

بویری با اشاره به اینکه سیناصنعت از کشتی گیر خارجی نیز بهره خواهد برد، ادامه داد: 4 کشتی گیر خارجی در نظر داریم که دو روس و دو گرجستانی هستند و از بین آنها با دو نفر به توافق خواهیم رسید.

سرمربی نماینده کشتی فرنگی ایذه در مورد استارت تمرینات تیمش برای لیگ دنیای گفت: بچه ها خودشان تمرین می نمایند اما اردوی مان را برای شرکت در مسابقات از 20 آذر احتمالا در اردبیل خواهیم زد.

مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه های دنیا با حضور دو تیم بیمه رازی اردبیل و سیناصنعت ایذه روزهای 29 و 30 آذر ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 175

به "بویری: مسائل مالی داریم اما در لیگ جهانی شرکت می کنیم، از کشتی گیران تیم ملی جوانان و امید استفاده خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بویری: مسائل مالی داریم اما در لیگ جهانی شرکت می کنیم، از کشتی گیران تیم ملی جوانان و امید استفاده خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید