بی توجهی توئیتر به آزار و اذیت های مجازی بعضی کاربرانش

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، تعدادی از اعضای این شورا با ارسال نامه ای برای مدیران توئیتر تصریح نموده اند که توئیتر مدت هاست که توجهی به توصیه های آنها ندارد و اصولا شورای یادشده کارکرد خود را از دست داده و نمی تواند با باج گیری ها و قلدری های بعضی کاربران توئیتر مقابله کند.

بی توجهی توئیتر به آزار و اذیت های مجازی بعضی کاربرانش

این افراد می گویند بی توجهی توئیتر به رفتارهای باج گیرانه و توهین های تعدادی از کاربران این شبکه اجتماعی نگران کننده است. اعضای یادشده افزوده اند که توئیتر گاهی ماه ها به پیغام های ارسالی شورا در این زمینه پاسخ نمی دهد و این امر می تواند حریم شخصی و امنیت کاربران توئیتر را دچار چالش کند.

در بخشی از این نامه تصریح شده که اعضای شورای مذکور اطلاعی از سیاست گذاری های جدید توئیتر یا تغییرات ایجاد شده در سیاست ها و محصولات این شرکت ندارند و لذا نمی توانند به سوالات و ابهام های رسانه ها و جرائد پاسخ دهند. آنها این ضعف ارتباطی را بسیار نگران کننده توصیف نموده اند.

اعضای شورای یادشده خواهان ملاقات با جک دورسی مدیرعامل توئیتر شده اند تا از نقش آن در شرکت مذکور مطلع شوند. اما وی به این درخواست هم پاسخی نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 384

به "بی توجهی توئیتر به آزار و اذیت های مجازی بعضی کاربرانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی توئیتر به آزار و اذیت های مجازی بعضی کاربرانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید