تانکی که بنز برای جنگ ساخته، عکس

به گزارش علی آباد جدید، روزیاتو نوشت: G - Wagon، آنطور که عمدتاً نامیده می گردد، از اواخر دهه 1970 میلادی به بازار آمده و خودرو مورد علاقه موسیقی دانان و ستاره های سینما در سراسر دنیا است. این خودرو که هنوز در حال فراوری است، مجوز استفاده تجاری در بیش از 60 کشور را دارد و نسخه نظامی آن در بیش از 35 کشور در حال خدمت است.

تانکی که بنز برای جنگ ساخته، عکس

با اینکه G Class با ابعاد حجیم و طراحی زمخت خود چندان خاص به نظر نمی رسد، اما شاید بتوان آن را گرگی ترسناک در لباس میش و نمونه ای عالی از کیفیت آلمانی دانست.

سری G-Class تنوع زیادی دارد که شامل گزینه های سقف دار و روباز، فاصله دو محور متفاوت، نسخه پیکاپ و حتی شش چرخ می گردد. این خودرو می تواند محموله ای تا 1.5 تن را حمل کند و در انواع زره دار سنگین و سبک، با موتورهای بنزینی یا دیزلی و با جعبه دنده های دستی یا اتومات در دسترس است. در واقع یک G - Wagon برای هر کسی وجود دارد، چه شما یک حرفه ای نیروهای ویژه باشید و چه یک اینفلوئنسر تیک تاکی.

  • زمین تخت است، همه دروغ می گویند به جز این نقشه!

همچون بیشتر محصولات مرسدس بنز، مشخصات G - Wagon نیز قابل توجه است. نوع رایج دیزلی 2.9 لیتری می تواند شیب های 70 درصد را بالا برود، از یک پله با ارتفاع نیم متری بالا برود و عبور از آبی تا عمق 60 سانتیمتر را تضمین می نماید. برد آن 597 کیلومتر است، هرچند قدرت آن نسبتاً میانه و 156 اسب بخار و نهایت سرعت آن حدود 120 کیلومتر در ساعت است. بنابراین در حالی که مرسدس جی کلاس در سطح پایه در هیچ مسابقه ای بر روی آسفالت برنده نخواهد شد، اما از نظر توانایی آفرودی، کاربردی بودن و سازگاری، یک خودرو سبک نظامی همه کاره و عالی است که کاربردهای زیادی در منطقه ها جنگی دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • ردپای شگفت انگیز موشک ایلان ماسک در آسمان / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 دی 1402 بروزرسانی: 12 دی 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2405

به "تانکی که بنز برای جنگ ساخته، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تانکی که بنز برای جنگ ساخته، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید