معرفی هتل 5 ستاره کارلتون باگلیونی در میلان

به گزارش علی آباد جدید، هتل کارلتون باگلیونی میلان | Carlton Hotel Baglioni

هتل لوکس و 5 ستاره کارلتون باگلیونی میلان Carlton Hotel Baglioni یک هتل بوتیک است که در ناحیه مد و فشن میلان و در خیابان دلا اسپیگا قرار گرفته است. این هتل خانوادگی تنها 15 دقیقه تا تئاتر آلا اسکالا، گالری ویتوریو امانوئل 2 و پیازا دل دومو پیاده روی دارد. بنابراین می تواند محل اقامت مناسبی در شهر میلان باشد. در ادامه، خدمات رفاهی، تفریحی و امکانات هتل را به تفصیل بیان می نماییم. پس با ما درمجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل کارلتون باگلیونی میلان را مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره کارلتون باگلیونی در میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل کارلتون باگلیونی میلان

تعداد ستاره های این هتل نشان دهنده داشتن بهترین امکانات و خدمات این هتل 5 طبقه می باشد. پارکینگ خصوصی احتیاج به رزرو دارد و اگر بخواهید بدون ماشین در شهر بگردید، این مشکل را برطرف می نماید. برای پارکینگ نگهبان نیز گذاشته شده است. ترانسفر فرودگاهی را برای راحتی بیشتر درخواست دهید هرچند باید هزینه ای جداگانه برای آن، پرداخت کنید. امکان کرایه ماشین یا لیموزین نیز دارید. اینترنت وای فای پر سرعت در فضای عمومی هتل در دسترس بوده و در اتاق ها نیز آنتن می دهد.

خدمات میز پذیرش شبانه روزی در اختیارتان قرار داده می گردد و شامل، خدمات دربان و نگهبانی، صندوق امانات، انبار چمدان، خدمات گشت های درون شهری و تحیول سریع و بدون معطلی اتاق ها می باشد. اگر با خانواده سفر می کنید، به جز خدمات نگهداری از بچه ها، می توانید آن ها را به تماشای شبکه های تلویزیونی بچه ها بنشانید. تمام خدمات نظافتی هتل، هزینه جداگانه دارند. لباس خود را به خشکشویی بسپارید، پرس شلوار و واکس کفش موجود است و نظافت اتاق ها روزانه می باشد. برای جلسات اداری و کاری، 2 اتاق دیدار، مرکز تجاری و خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است. کتابخانه و اتاق شومینه با گرما و طراحی که دارد، می تواند محیط آرامش بخشی را برای استراحت و تبادل نظر با دوستانتان به وجود آورد.

امکانات هتل برای افراد ناتوان و کم توان فراوان است که می توان از آن میان به ویلچر اشاره نمود. کارکنان هتل به 8 زبان زنده جهان از قبیل فرانسوی، چینی، روسی، اسپانیایی، آلمانی، عربی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل کارلتون باگلیونی میلان از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز شده و در ساعت 05:30 صبح تمام می گردد. برای خروج، نیز حتما باید تا ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. از دیگر امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آسانسور و بالابر
  • تراس
  • مجاز بودن ورود حیوانات خانگی
  • صبحانه (با هزینه اضافی)
  • خدمات عروسی
  • روزنامه رایگان در لابی

خدمات تفریحی هتل کارلتون باگلیونی میلان

با امکانات تفریحی که هتل دارد، می توانید به راحتی روز خود را در آن سرگرم باشید. باغ سرسبز و مطبوع هتل مکانی برای استراحت نیمروزی یا صرف صبحانه ای گرم در صبح و صرف شام در شب است. کارهایی که در این هتل می توانید انجام دهید، شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی و حمام آبگرم است. بلیط جاذبه ها، نمایش ها و حمل و نقل عمومی شهر را از میز پذیرش بگیرید. در اطراف هتل دوچرخه و اسکوتر کرایه ای یافت می گردد. زمین گلف نیز برای علاقه مندان به این رشته ورزشی در نزدیکی هتل می باشد.

رستوران هتل

خدمات پذیرایی در اتاق ها 24 ساعته بوده و یک کافه و رستوران در این هتل مدرن یافت می گردد. رستوران، بسیار گیرا و کلاسیک طراحی شده و غذاهای مدرن ایتالیایی را متناسب با فضای محیط، سرو می نماید. وعده های غذایی ناهار و شام در رستوران The Baretto al Baglioni Restaurant تهیه و سرو می گردد. کافه هتل، نیز محل دیدار معروفی در شهر میلان می باشد. در اطراف هتل به دلیل موقعیت عالی و مرکزی آن، پر از کافه و رستوران های ایتالیایی و پیتزا است.

امکانات اتاق های هتل

همه 89 اتاق دارای تجهیزات مناسب و لازم مانند سشوار، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله لباسی، دمپایی در حمام خصوصی به علاوه اینترنت رایگان وای فای، تلویزیون با شبکه های جهانی و میز مطالعه می باشد. یخچال کوچک، روزنامه رایگان، تهویه مطبوع، پرده های ضخیم برای جلوگیری از ورود نور و بطری آب معدنی رایگان نیز از امکانات دیگر اتاق های مهمانان است.

کفپوش تمام سوئیت ها و اتاق ها فرش شده اند و یک دکوراسیون زیبا و کلاسیک را ارائه می دهند. دیوارهای ضد صدا بوده و نظافت روزانه انجام می پذیرد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل کارلتون باگلیونی میلان می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید. دیگر امکانات اتاق ها در ادامه آمده است:

  • گاوصندوق دیجیتالی
  • ترکیب وان و دوش
  • دستگاه تنظیم نماینده تهویه هوا درون اتاق
  • فیلم های سینمای خانگی

انواع اتاق های هتل کارلتون باگلیونی میلان

  • سوئیت اکسکیوتیو: 60 متر مربع متراژ آن است. یک تخت بزرگ دو نفره کینگ و دوش و وان در حمام دارد.
  • گرند دولوکس: سیگار کشیدن در این اتاق ممنوع بوده و 35 متر مربع مساحت دارد. دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره هم درون اتاق گذاشته شده است.
  • سوئیت پرزیدنت: 135 متر مربع مساحت دارد. دو تخت دو نفره کینگ در اتاق خواب و دوش و وان در حمام دارد.
  • سودیت با تراس: متراژ آن، 100 متر مربع بوده و دوش و وان در حمام دارد.
  • سوئیت بیزینس: یک تخت دو نفره کینگ و 90 متر مربع متراژ دارد. در حمام دوش و وان تعبیه شده است.
  • سوئیت خانوادگی با تراس: یک تخت دو نفره کینگ و 120 متر مربع متراژ دارد. دوش و وان در حمام دارند.
  • دولوکس: دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره و 35 متر مربع متراژ دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • اتاق کینگ با تراس: یک تخت دو نفره کینگ و 55 متر مربع متراژ دارد. این اتاق دارای هر دو مورد، دوش و وان در حمام می باشد.
  • اتاق دولوکس خانوادگی: یک تخت یک نفره و دو تخت دو نفره کینگ در این اتاق خانوادگی گذاشته شده است. 65 متر مربع متراژ و دوش و وان در حمام دارد.
  • کلاسیک: یک تخت دو نفره کینگ و 20 متر مربع متراژ دارد و برای افراد غیر سیگاری است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر میلان

جاذبه های مطرح شهر میلان مانند ناحیه مد و فشن میلان، تئاتر نوو میلان، خیابان خرید مونتناپولئون، سن بابیلو و ویلا نچی کمپیگلیو را در اطراف و 300 متری خود خواهید داشت. به راحتی و با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به پالسترو، گالری هنرهای مدرن و ایستگاه متروی مونتناپولئون برسید.

  • سالن تئاتر لا اسکالا: 700 متر دورتر بوده که تاکسی 9 دقیقه ای و پیاده حدود 11 دقیقه تا این جاذبه راه خواهید داشت.
  • کلیسای جامع دومو میلان: این کلیسای با شکوه، 900 متر تا هتل، فاصله دارد که با ماشین تقریبا 11 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید، حدود 13 دقیقه در راه خواهید بود. با مترو خط 1، مستقیم و به راحتی در مدت 6 دقیقه به نزدیکی این کلیسای زیبا می رسید.
  • قلعه اسفورزسکو: 1.4 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 15 دقیقه و با مترو شماره 1، حدود 13 دقیقه راه دارید. با 23 دقیقه پیاده روی هم به این مکان می رسید.
  • ورزشگاه آرنا سیویسا: 1.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 14 دقیقه راه خواهد بود. با 23 دقیقه پیاده روی هم به این ایستگاه خواهید رسید.
  • ایستگاه مترو سنترال: این ایستگاه تا هتل، 1.8 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 12 دقیقه و با مترو خط 3 تا نزدیکی این ایستگاه 15 دقیقه راه خواهد بود. با 30 دقیقه پیاده روی هم به این ایستگاه خواهید رسید.
  • ورزشگاه سن سیرو: 5.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 30 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه لینات: 6.6 کیلومتر است که با تاکسی 23 دقیقه و با اتوبوس 50 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت.
  • فرودگاه میلان مالپنسا: 41.8 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 55 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل کارلتون باگلیونی میلان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 20121 میلان ام آی، 5، ویا سناتو

Via Senato, 5, 20121 Milano MI, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 694

به "معرفی هتل 5 ستاره کارلتون باگلیونی در میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره کارلتون باگلیونی در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید