تنوع محصولات تازه اپل در پاییز 2022 احتمالا از همواره بیشتر خواهد بود

به گزارش علی آباد جدید، بنابر اخبار و گزارش های تازه، اپل میخواهد پاییز سال جاری از طیف گسترده ای از محصولات خود، از سری آیفون 14 گرفته تا برنامه هایش برای مهاجرت به تراشه های اختصاصی سیلیکون رونمایی کند. طبق گزارش تازه بلومبرگ، اپل در حال آماده سازی زمینه های لازم برای رونمایی از گسترده ترین مجموعه محصولات سخت افزاری خود در پاییز سال جاری است.

تنوع محصولات تازه اپل در پاییز 2022 احتمالا از همواره بیشتر خواهد بود

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه از خبرنامه هفتگی Power On شرح می دهد که اپل تعدادی از محصولات تازه خود را برای رونمایی در فصل پاییز نگه داشته است. این محصولات از یک مک بوک ایر کاملا بازطراحی شده گرفته تا یک آیپد پرو تازه و موارد دیگر را شامل می گردد. او در ادامه شرح داده: به من گفته شده که اپل در حال آماده سازی گسترده ترین محصولات سخت افزاری تازه خود در فصل پاییز است. من حدس میزنم که این محصولات شامل چهار آیفون تازه، یک مک بوک پرو مقرون به صرفه قیمت، یک آی مک به روز شده، مک پرو تازه، یک مک بوک ایر اصلاح شده، یک ایرپاد پرو بهبود یافته، سه اپل واچ، یک آیپد مقرون به صرفه قیمت و آیپد پرو خواهند بود.

بر اساس گفته تحلیلگر بلومبرگ، اپل اواخر امسال تغییراتی را در مک بوک و مک بوک پرو خود اعمال خواهد نمود. به همین دلیل گفته می گردد که یکی از این محصولات مک بوک پروی 14 اینچی تازه با پردازنده M2 است که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2022 عرضه گردد. از آنجایی که گویا این لپ تاپ ها طراحی شبیه به مدل 14 اینچی فعلی دارند، در مقایسه با چهار پورت USB-C در مک بوک پرو فعلی، احتمالا می تواند از همان تعداد پورت بهره ببرد. تراشه M2 بعلاوه احتمالا عملکرد ضعیف تری نسبت به تراشه M1 پرو خواهد داشت. طبق گزارش های منتشر شده، چیپست M2 مبتنی بر فناوری ساخت 4 نانومتری خواهد بود. مدتی قبل اعلام شد که اپل هر 18 ماه یک بار نسل تازه این تراشه ها را معرفی خواهد نمود و این یعنی در سال 2023 شاهد معرفی M2 پرو و M2 مکس خواهیم بود که گویا مبتنی بر فناوری ساخت 3 نانومتری شرکت TSMC هستند.

باید خاطر نشان کنیم که از

مک بوک ایر M2 بازطراحی شده هم به عنوان محصولات احتمالی امسال اپل یاد می گردد. هیچ تأییدی مبنی بر اینکه طراحی این دستگاه چه خواهد بود وجود ندارد، اما نمایشگر مبتنی بر ناچ یک فرض احتمال دارد که ظاهر و احساسی یکنواخت به مک بوک می دهد. طبق شایعه های منتشر شده، نسل بعدی مک بوک ایرها از طراحی ناچ بالای نمایشگر همچون مک بوک پروهای امسال استفاده خواهد نمود. بعلاوه مک بوک ایر های تازه طراحی بسیار زیباتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت و به نظر می رسد که اپل میخواهد در طراحی خود تغییراتی ایجاد کند. گفتنی است این گجت ها مدت هاست که از طراحی ضخیم تر قسمت پشتی و طراحی بسیار ظریف قسمت جلویی بهره می برند.

گورمن بعلاوه به گزارش قبلی خود مبنی بر اینکه اپل اولین رویداد سال خود را در ماه مارس یا آوریل (اسفند یا فروردین) برگزار می نماید، اشاره نمود و گفت آیفون SE یکی از محصولات معرفی شده در آن رویداد خواهد بود. طبق گزارش امروز، نباید انتظار داشته باشیم که اپل آیپد پرو بازطراحی شده خود را در جریان رویداد فصل بهار خود رونمایی کند. گورمن می گوید: با توجه به تغییرات مهم تر در خط فراوری امسال غول فناوری آمریکایی، من انتظار دارم آیپد تازه کمی دیرتر از رویداد بهار عرضه گردد.

با در نظر گرفتن این موضوع، گورمن انتظار دارد که رویداد بهاری اپل بر روی آیفون SE 3، یک آیپد ایر تازه و احتمالا یک مک پیشرفته تازه تمرکز کند. او در ادامه اضافه کرد: تصور می کنم اپل می خواهد تراشه M1 پرو را در نیمه اول امسال به مک دیگری بیاورد. این می تواند به معنای رونمایی از یک مک مینی یا آی مک پیشرفته تری باشد. درباره نسل سوم گوشی های مالی اپل باید گفت که طبق گزارش های مختلف، نسل سوم آیفون SE از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و برای یادآوری باید بگوییم که نسل قبلی هم از نظر ظاهری دقیقا مشابه آیفون 8 است. بنابراین باید انتظار بهره گیری از نمایشگر 4.7 اینچی LCD، دکمه هوم حاوی تاچ آی دی و حاشیه های ضخیم اطراف نمایشگر را داشته باشیم.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2147

به "تنوع محصولات تازه اپل در پاییز 2022 احتمالا از همواره بیشتر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنوع محصولات تازه اپل در پاییز 2022 احتمالا از همواره بیشتر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید