تیمچه مارکت؛ گزینه ای متفاوت برای خرید اینترنتی

به گزارش علی آباد جدید، این روزها گسترش کرونا باعث شده خرده فروشی های اینترنتی بیش از همواره مورد توجه مردم قرار بگیرند.

تیمچه مارکت؛ گزینه ای متفاوت برای خرید اینترنتی

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، این روزها گسترش کرونا باعث شده خرده فروشی های اینترنتی بیش از همواره مورد توجه مردم قرار بگیرند. به جز خوراکی و برخی کالاهای خاص بیشتر مردم ترجیح می دهند تا آنجا که می توانند خریدهای خود را به شکل اینترنتی انجام دهند. به این شکل هم تنوع جنس بهتری را پیش روی خود می بینند، هم از تخفیف های فصل و غیر فصلی این فروشگاه های بهره مند می شوند.

این استقبال باعث ظهور فروشگاه های اینترنتی کوچک و عظیمی شده است. از فروشگاه عظیمی که با تبلیغاتی چند صد میلیاردی میخواهد به غول جدید بازار تبدیل گردد تا فروشگاه کوچکی در یک شهر کوچک که میخواهد اجناسش را نقاط مختلف کشور بفروشد. این تنوع هرچند باعث گسترش انتخاب های مشتری ها شده است، اما انتخاب یک گزینه مناسب را سخت نموده است. در این شرایط چطور باید یک فروشگاه اینترنتی خوب را شناخت؟

امنیت و اعتبار

پیش از همه چیز امنیت و اعتبار یک فروشگاه اینترنتی مهم است. با توجه به گسترش بازار خرید اینترنتی به جز کلاهبرداری فروشگاه هایی هم وجود دارند که کیفت خدمات مناسبی ندارند. فروشگاهی که مجوزهای لازم را نداشته باشد اصلاً نباید مورد توجه شما قرار بگیرد.

تنوع کالا

یک فروشگاه اینترنتی خوب به تنوع کالا احتیاج دارد. در فروشگاه های عظیم این تنوع شامل انواع مختلف کالا می گردد. یعنی شما باید بتوانید از موبایل تا شومیز را در لیست فروشگاه پیدا کنید. در فروشگاه های کوچک و تخصصی هم شما باید در حوزه مورد نظر فروشگاه با تنوع روبرو باشید.

قیمت مناسب

هیچ ارزانی ای بی علت نیست ولی هر گرانی ای هم توجیه پذیر نیست! هر کس گران بفروشد الزاما جنس بهتری به شما نمی دهد. علت گرانی یا ارزانی را جست وجو کنید. حتما قیمت ها را مقایسه کنید و بعد خرید کنید.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی مناسب شما جوابگویی در هنگام خرید و پشتیبانی بعد از خرید است. از هدایت درباره یک کالای خاص تا پشتیبانی بازگشت کالا همه وهمه شامل پشتیبانی مناسب، آنلاین و جوابگو است.

تیمچه مارکت فروشگاهی است که تمام این ویژگی ها را دارد و به گفته مدیرانش میخواهد تجربه ای جدید را برای خریدارانش رقم بزند. تیمچه مارکت تمام مجوزهای لازم را دارد و شما با یک جست وجوی ساده می توانید از امنیت آن اطمینان حاص کنید. در کنار این به علت فروشندگان خاص این فروشگاه شما با تنوع خوبی از کالاها نیز روبرو هستید.

سامیار مظاهری، مدیر تیمچه مارکت درباره ایده اصلی شکل گیری این فروشگاه می گوید: ما فهمیدیم که بخشی از فروشندگان بازار تهران مایل به مشارکت در فضای فروش اینترنتی هستند، ولی امکانات، وقت و تجربه آن را ندارند. هدف اصلی ما این است که بتوانیم بستری را مهیا و سرویسی را ارائه کنیم که فروشندگان بازار وارد آن شوند و بتوانند فروش اینترنتی بدون دغدغه را تجربه نمایند. ما برای تحقق این هدف، بخشی از نیروهای خود را به ارائه خدمات مستقیم و جزئی به فروشندگان اختصاص دادیم.

بستری که مدیر تیمچه مارکت از آن سخن می گوید در نهایت باعث شده تا قیمت های این فروشگاه قیمت هایی مناسب باشد و بتواند مشتری ها را به خود جذب کند.

ویژگی دیگر تیمچه مارکت پشتیبانی قوی آن است. مظاهری در این باره می گوید: ما سعی کردیم پشتیبانی و سرویس دهی قوی و خوبی داشته باشیم و تا اینجا بازخورد بسیار مناسبی داشتیم. حتی می گردد گفت مشتری حس بهتری نسبت به کالایی که دریافت نموده داشته است. یعنی این طور نبود که چیزی ببیند و چیز دیگری بخرد و کیفیت پایین تری را تجربه کند. مثلاً این طور نبوده است که مشتری شلوار جین یا پالتویی بخرد و با کالایی متفاوت رو به رو گردد.

ویژگی دیگر تیمچه مارکت کوشش مهیا کردن بستر B2B است که به فروشندگان غیر تهران اجازه می دهد به صورت عمده محصولات خود را از قلب بازار تهران بخرند و وقت و هزینه خود را صرف حضور در تهران ننمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1528

به "تیمچه مارکت؛ گزینه ای متفاوت برای خرید اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمچه مارکت؛ گزینه ای متفاوت برای خرید اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید