تماشا کرگدن های وحشی آفریقایی با کشتی کروز (کشتی کروز)

به گزارش علی آباد جدید، این کشتی های کروز خیره کننده آفریقایی برترین راه برای تماشا کرگدن های وحشی آفریقایی هستند. سفرهای سیاحتی اکتشافی در آفریقا تصاویری از منظره ها زمین های هموار را نشان می دهند بعلاوه نمایان گر زرافه ها، شیرها و گورخرها، مینی بوس، کامیون ها و سایر وسایل نقلیه می باشند. این سفرهای سیاحتی اکتشافی به یاد ماندنی برای تکمیل تماشا کرگدن های وحشی آفریقایی با کشتی کروز لازم می باشد اما تمایل دارند بازدید از رودخانه ها و دریاچه ها را از قلم بیاندازند. اگر در پی مکان هایی برای تماشا کرگدن های وحشی آفریقایی به اینجا امده اید، باید برای تماشا این پستانداران نیمه آبزی به زیستگاه طبیعی این جانداران بروید. یکی از مشهورترین روش ها برای تماشا کرگدن از نزدیک استفاده از موکورو (نوعی قایق) در دلتای اوکواننگو بوتسوانا یک مکان میراث جهانی یونسکو و شگفتی هفتم آفریقا است.

تماشا کرگدن های وحشی آفریقایی با کشتی کروز (کشتی کروز)

اگر علاقمند به سفر با بهترین کشتی کروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تورهای کشتی کروز به دور دنیا سفر کنید و بهترین تجربه جهانگردی را داشته باشید.

سفری تماشای برای یافتن حیوانی کمیاب

موکورو مانند یک قایق باریک و بدون بادبان و سکان است تا راحت تر در رودخانه های باریک بتواند مانور دهند و از لحاظ موتور بدون صدا است تا باعث ترس حیوانات و حیات وحش نشود. کسانی که از نگشی استفاده می نمایند به عنوان یک راهنما برای آن ها عمل می نماید که یک چوب بلند ساخته شده از نی بوده که دو مسافر را بر روی دریاچه های عمیق و کانال های کم عمق را حرکت می دهد. موکورو یک گردش سواره آرامش بخش و صلح آمیز را برای بازدید از نقاط منحصر به فرد برای تماشا کرگدن ها و بعلاوه قورباغه ها، پرندگان و فیل ها فراهم می نماید. با این حال سفر با موکورو بدون خطر نیست. مسافران به طور معمول در امنیت هستند اما کرگدن ها خطرناک ترین پستانداران دنیا هستند که قایق ها را تعقیب و سرنگون می نمایند تا از قلمرو خود محافظت نمایند اما اگر احساس می کنید که ممکن است خطری شما را تهدید کند بهتر است با تورهای یک روزه گوتورز یا ادیسی سافاریز به آنجا بروید اما به همان مقدار پرماجرا را می توانید در تالاب منسوج در پارک منسوج ناتال، میراث دنیای اول آفریقای جنوبی تجربه کنید. این پارک ادعا می نماید که دارای بزرگترین جمعیت کرگدن ها در آفریقای جنوبی با حدود 800 کرگدن ساکن در 50 مایلی دریاچه سنت لوسیا است. علاوه بر کرگدن ها وجود 1200 کروکودیل، 2180 گونه گیاهان گلدار و 155 نوع ماهی این دریاچه را به بزرگترین سیستم دریایی آفریقا تبدیل نموده است. برای تماشا این زیست بوم با شکوه، کشتی کروز شورلاین تور دو ساعته ای را برای تماشا کرگدن ها و کروکودیل ها در رودخانه سنت لوسیا ارائه می دهد. برخلاف بعضی از اپراتورهای تورهای دیگر در این منطقه، قایق های شورلاین به مقدار کافی کوچک هستند تا شما را به نزدیک حیات وحش برساند و بر خلاف موکورو، آن ها حصارهای محکمی برای حفاظت از شما دارند تا شما به راحتی از خوردن، شنا و بازی لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2296

به "تماشا کرگدن های وحشی آفریقایی با کشتی کروز (کشتی کروز)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا کرگدن های وحشی آفریقایی با کشتی کروز (کشتی کروز)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید