سامانه بارشی نو از روز چهارشنبه وارد کشور می گردد

به گزارش علی آباد جدید، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، با شدت کمتر نسبت به امروز اطلاع داد.

سامانه بارشی نو از روز چهارشنبه وارد کشور می گردد

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن اشاره به پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی کشور، اعلام کرد: با توجه به این پایداری بر مقدار غلظت آلاینده های جوی اضافه کرده می گردد؛ بنابراین کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه اصفهان، اراک، تهران، کرج و قزوین وجود دارد. فردا نیز آلودگی هوا در منطقه ها ذکر شده با شدت کمتری ادامه دارد.

وی بعلاوه از ورود یک سامانه بارشی نو از روز چهارشنبه اطلاع داد و اضافه کرد:

این سامانه از شمال غرب وارد کشور می گردد و منجر به بارش پراکنده در شمال غرب خواهد شد.از اواخر وقت امروز تا صبح فردا در بعضی منطقه ها گیلان و اردبیل بویژه جاده های کوهستانی وجود مه غلیظ منجر به کاهش دید افقی می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، انتظار می رود با تقویت این سامانه، تا آخر هفته گستره بارش بخش هایی از غرب و سواحل دریای خزر را نیز در بر گیرد.

وظیفه درباره شرایط جوی دو روز آینده استان تهران نیز شرح داد و گفت:

آسمان این استان در روز دوشنبه کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود. بعلاوه احتمال غبارمحلی و وزش باد نیز وجود دارد. بیشینه دما در این روز 20 و کمینه آن نیز 3 درجه بالای صفر پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد که در روز سه شنبه نیز استان تهران شاهد آسمانی کمی ابری تا نیمهابری همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در سردترین ساعت روز به 2 درجه و در گرمترین ساعت به 18 درجه بالای صفر می رسد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2037

به "سامانه بارشی نو از روز چهارشنبه وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی نو از روز چهارشنبه وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید