سومین شب مثبت دست فرمون به همراهی شهاب عباسی

به گزارش علی آباد جدید، تهران (پانا) - برنامه مثبت دست فرمون جمعه هفت آبان ماه به همراه شهاب عباسی بازیگر، مجری، کارگردان و نویسنده راهی آنتن شبکه نسیم می شود.

سومین شب مثبت دست فرمون به همراهی شهاب عباسی

به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه مثبت دست فرمون با اجرای حامد تهرانی و تهیه کنندگی محمود محمودی جمعه هفت آبان ماه به همراه شهاب عباسی بازیگر، مجری، کارگردان و نویسنده راهی آنتن شبکه نسیم می شود.

این برنامه طبق روال هر فصل مسابقه بزرگ دست فرمون آماده شده است تا به صورت یک برنامه مستقل و به همراه آیتم های متفاوت میزبان چهره های شناخته شده ای باشد که در پیست این مسابقه با اتفاقات هیجان انگیز و چالش های تازه ای رو به رو شوند.

در این برنامه مهمانان حامد تهرانی شبی دست فرمونی را در پیست مسابقه تجربه می کنند و مهمان سومین قسمت مثبت دست فرمون به شکل متفاوتی تا استودیو مسابقه همراهی می شود.

از دیگر بخش های مختلف این برنامه نیز پرداختن به حواشی و اتفاقات دست فرمون و حال و هوای شرکت کنندگان پس از مسابقه است.

مثبت دست فرمون جمعه شب ها ساعت 19 آنتن شبکه نسیم را در اختیار دارد و بازپخش آن روز بعد ساعت 7، 13 و 30 دقیقه بامداد شنبه پخش می شود.

همچنین امروز جمعه 7 آبان ماه قرار است پشت صحنه دست فرمون حوالی ساعت 11 در برنامه شما و سیما راهی آنتن شبکه یک، بامداد شنبه از شبکه سه و شنبه ساعت 12 از شبکه نسیم پخش شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2097

به "سومین شب مثبت دست فرمون به همراهی شهاب عباسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین شب مثبت دست فرمون به همراهی شهاب عباسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید