صعود سرگروه بانوان به فینال، عباسعلی سهمیه المپیک گرفت

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم بود که به روی تاتامی رفت. وی دور نخست استراحت داشت و سپس 5 بر صفر استابلوا از بلغارستان را شکست داد و در ادامه برابر چنیز جمی از تونس 3 بر صفر صاحب رجحان شد و با پیروزی 2 بر صفر در پیکار با صوفیه برولتسوا از قزاقستان به نیمه نهایی صعود کرد.

صعود سرگروه بانوان به فینال، عباسعلی سهمیه المپیک گرفت

سرگروه تیم ملی بانوان در این مرحله به دیدار ماریا گارسیا از اسپانیا رفت و با کسب پیروزی به دیدار نهایی رفت. با شکست تعقیب کننده های وی که نفر یک رنکینگ جهانی است، سهمیه حمیده عباسعلی برای حضور در المپیک قطعی شد.

در مسابقات صبح امروز و در وزن 61- کیلوگرم زنان رزیتا علیپور از دور مسابقات حذف شد و ذبیح الله پورشیب به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز به دیدار گنجی گریلیون از فرانسه برود. سجاد گنج زاده هم در وزن 84+ کیلوگرم بعد از رجحان مقابل رقبایی از اسپانیا فرانسه، به آمریکا باخت و به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله هم 4 بر 2 به نماینده کانادا باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

در روز گذشته هم بهمن عسگری با شکست همه رقبا راهی مبارزه انتهای وزن 75- کیلوگرم شد. علی اصغر آسیابری، فاطمه صادقی، نگین باقری، سارا بهمنیار و طراوت خاکسار نیز با شکست برابر رقبای خود از گردونه مسابقات خارج شدند.

این رقابت ها روز جمعه نهم اسفندماه با حضور 625 کاراته کا از 88 کشور به میزبانی اتریش در سالزبورگ آغاز شده و فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی به انتها خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 928

به "صعود سرگروه بانوان به فینال، عباسعلی سهمیه المپیک گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سرگروه بانوان به فینال، عباسعلی سهمیه المپیک گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید