عادل و درماندگی تلویزیون ، تسلیم زنده، سانسور ضبطی!

به گزارش علی آباد جدید، با این رویه قطعا به زودی به جایی خواهیم رسید که حرف زدن در خصوص خود مهران مدیری هم تبدیل به تابو و خط قرمز گردد

عادل و درماندگی تلویزیون ، تسلیم زنده، سانسور ضبطی!

به گزارش خبرنگاران، گفته می گردد سخنان پژمان جمشیدی در حمایت از عادل فردوسی پور در برنامه اخیر دورهمی سانسور شده است. جالب است که هنگام حضور خود عادل در برنامه مهران مدیری هم سخنان مجری نود در خصوص حضور بانوان در استادیوم ها سانسور شده بود. ظاهرا هر روز دایره سلایق دوستان در جام جم تنگ تر می گردد و با این رویه قطعا به زودی به جایی خواهیم رسید که حرف زدن در خصوص خود مهران مدیری هم تبدیل به تابو و خط قرمز گردد!

نکته جالب در خصوص فردوسی پور اما سرگیجه محض سازمان در قبال اوست؛ جایی که یاد کردن از عادل در برنامه های ضبطی سانسور می گردد، اما دست آقایان در خصوص برنامه های زنده بسته است. همین یک هفته پیش بود که سروش رفیعی در ویژه برنامه فوتبال برتر از دلتنگی برای فردوسی پور حرف زد و محمدحسین میثاقی هم در رودربایستی سخنان او را تایید کرد.

شاید آن شب خیلی ها امیدوار شدند در روزهایی که تلویزیون بیش از هر زمانی به ایجاد جذابیت محتاج است گشایشی در خصوص بازگشت فردوسی پور رخ بدهد، اما سانسور دورهمی ثابت کرد از این خبرها نیست و شاید اگر زور مدیران تلویزیون به آنتن زنده می رسید، آنجا هم عادل زدایی می کردند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 998

به "عادل و درماندگی تلویزیون ، تسلیم زنده، سانسور ضبطی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل و درماندگی تلویزیون ، تسلیم زنده، سانسور ضبطی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید