فروتن: خوشحالم آخر ماجرای جا ماندن در فرودگاه، با طلای دنیا تمام شد، برای المپیک انگیزه دارم

به گزارش علی آباد جدید، دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جوانان دنیا گفت: خدا را شکر که توانستم با مدال طلا مسابقات را تمام کنم و آخر ماجرای جا ماندن در فرودگاه با طلای دنیا تمام شد.

فروتن: خوشحالم آخر ماجرای جا ماندن در فرودگاه، با طلای دنیا تمام شد، برای المپیک انگیزه دارم

عباس فروتن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازگشت از استونی پاداشی بابت کسب مدال طلای دنیا دریافت نموده است یا خیر؟ گفت: نه، پاداشی نگرفتم. ظاهراً آخر سال مراسمی برگزار می گردد و آنجا به مدال آوران پاداش می دهند. استان مان هم قرار بود دو یا چهار میلیون تومان پاداش بدهد که آن هم پرداخت نشد.

این کشتی گیر بابلی درباره لیگ برتر گفت: صحبتی از یک تیم بود، ولی هنوز قرارداد نبسته ام.

فروتن در مورد اینکه آیا دوست نداشت مثل امیرمحمد یزدانی با مسابقه انتخابی شانس حضور در مسابقات دنیای بزرگسالان را پیدا می کرد؟، توضیح داد: هیچ صحبتی در این خصوص نشد. شرایطم جوری نبود که در بزرگسالان کشتی بگیرم. یک سال دیگر هم در جوانان خواهم بود. باید ببینم شرایط به چه شکل می گردد و بدنم چگونه است که برای المپیک در رده سنی بزرگسالان رقابت کنم.

این کشتی گیر که جا ماندنش در فرودگاه مسکو در راه استونی خبرساز شده بود، تاکید نمود: من نقشی در این ماجرا نداشتم، اما متاسفانه رخ داد. فقط خدا را شکر که توانستم با مدال طلا مسابقات را تمام کنم و آخر ماجرای جا ماندن در فرودگاه با طلای دنیا تمام شد.

فروتن که شاگرد علی شکری پور است، در سرانجام گفت: برای المپیک انگیزه دارم، بلافاصله بعد از بازگشت از جوانان دنیا به اردوی بزرگسالان رفتم و تمریناتم از سر گرفته شد. کارم را ادامه می دهم و امیدوارم سال جاری نیز شرایط خوبی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 389

به "فروتن: خوشحالم آخر ماجرای جا ماندن در فرودگاه، با طلای دنیا تمام شد، برای المپیک انگیزه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروتن: خوشحالم آخر ماجرای جا ماندن در فرودگاه، با طلای دنیا تمام شد، برای المپیک انگیزه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید