المپیک نوجوانان آرژانتین، تکواندو با 3 طلا و یک نقره سنگ تمام گذاشت

به گزارش علی آباد جدید، تکواندو با سه طلا و یک نقره برای کاروان اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان سنگ تمام گذاشت.

المپیک نوجوانان آرژانتین، تکواندو با 3 طلا و یک نقره سنگ تمام گذاشت

به گزارش خبرنگاران ،محمدعلی خسروی تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان در بازی های المپیک نوجوانان توانست سومین نشان طلای کاروان ایران را به گردن بیاویزد و کیمیا همتی نیز نقره گرفت.

بعد از دو طلایی که روز پنجشنبه برای کاروان ایران به دست آمد، جمعه محمدعلی خسروی ابتدا به مصاف نیک آگوستین از اسلوونی رفت و 16 بر 11 به برتری رسید. او در دومین دیدار به مصاف احمد عبدل رحیمزای از افغانستان رفت و در راند طلایی موفق شد با نتیجه 19 بر 16 پیروز گردد. محمدعلی در فینال با اِن لی از چین تایپه مبارزه کرد و در انتها رقابتی حساس با نتیجه 2 بر یک برتری رسید تا سومین طلایی کاروان ایران لقب بگیرد.

در بخش دختران هم کیمیا همتی تکواندوکار وزن 63+ کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار با نتیجه 18 بر 9 برابر شاریسا گاناوای از انگلیس به برتری رسید. او در ادامه به مصاف کریستینا آدبایو از روسیه دارنده 3 طلا نونهالان اروپا 2015، 2016 و 2017، برنز نونهالان دنیا 2015 و طلا نوجوانان دنیا 2018 رفت. این دیدار با نتیجه 16 بر 16 به راند طلایی کشیده شد و در نهایت کیمیا موفق شد با کسب 3 امتیاز برنده این میدان باشد و با شایستگی راهی فینال گردد.

همتی در این مرحله با زهرا ابوفراس از مراکش مبارزه کرد که این دیدار در راند طلایی با نتیجه 18 بر 16 به نفع نماینده مراکش به انتها رسید و کیمیا توانست عنوان نایب قهرمانی این وزن را به نام خود ثبت کند. بدین ترتیب تکواندو با سه طلا و یک نقره به کار خود در بازیهای المپیک جوانان انتها داد. در روز پنجشنبه یلدا ولی نژاد و علی اشکوریان در وزن منهای 63 کیلوگرم با برتری مقابل حریفان دو طلا را برای کاروان ایران به دست آوردند.

5،670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 137

به "المپیک نوجوانان آرژانتین، تکواندو با 3 طلا و یک نقره سنگ تمام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک نوجوانان آرژانتین، تکواندو با 3 طلا و یک نقره سنگ تمام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید