تور ارزان استانبول: ترکیش ایرلاین به مسافران ایرانی به مقصد آمریکا و کانادا، اقامت رایگان در استانبول می دهد

به گزارش علی آباد جدید، هواپیمایی ترکیش ایرلاین عصر دیروز از طرح تازه خود برای مسافران ایرانی که می خواهند به مقاصد آمریکا، کانادا، شمال اروپا، بریتانیا، خاور دور و بعضی کشورهای آمریکای جنوبی سفر نمایند، رونمایی کرد.

تور ارزان استانبول: ترکیش ایرلاین به مسافران ایرانی به مقصد آمریکا و کانادا، اقامت رایگان در استانبول می دهد

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

عصر پنجشنبه، 2 شهریور 1396، هواپیمایی ترکیش ایرلاین طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس از خدمات تازه خود برای مسافران ایرانی اش رونمایی کرد.

طرح تازه ترکیش ایرلاین ویژه مسافران ایرانی است که قصد سفر به آمریکا، کانادا، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، پاناما، ونزوئلا، کوبا، خاور دور، شمال اروپا و بریتانیا را دارند. بر اساس این طرح، مسافران در جهت رفت یا برگشت می توانند به رایگان یک شب اقامت در هتل های استانبول داشته باشند. به گزارش خبرنگاران هدف ترکیش ایرلاین از ارائه این سرویس، راحتی بیشتر مسافران در جهتهای طولانی است تا مسافران بتوانند در میانه راه مدتی را در استانبول سپری نمایند.

برای مسافرانی که از بلیط اوکونومی ترکیش استفاده می نمایند، محل اقامت هتل 4 ستاره Grand Yavus است که در فاصله 17 کیلومتری فرودگاه واقع شده و مسافران بیزینس کلاس نیز می توانند 2 شب را در هتل 5 ستاره Hilton Bomonti بگذرانند.

بلیط هایی که از یکم اوت 2017 صادر شده باشند و حداقل 20 ساعت توقف اختیاری در استانبول داشته باشند، شامل این خدمات خواهند شد.

زکریا کروچام، مدیر عامل ترکیش ایرلاین در ایران دراین باره گفت:

با توجه به اینکه ترکیش ایرلاین بیش از 45 سال است که در ایران فعالیت دارد و به علت حجم بالای پروازها از ایران و به مقصد ایران، بیشترین تعامل را در بین شرکت های هواپیمایی بین المللی با بازار ایران دارد، لازم دانستیم تا خدماتی ویژه برای مسافران ایرانی ارائه کنیم تا در جهتهای طولانی بتوانند یک استاپ اوور در استانبول داشته باشند.

مژده سیدزاده، مدیر فروش ترکیش ایرلاین در ایران نیز اضافه کرد:

مسافران ایرانی می توانند از سرویس مینی پورت ما نیز استفاده نمایند. مینی پورت این امکان را به مسافر می دهد تا هنگامی که به فرودگاه استانبول می رسد، بار خود را به جای فرودگاه در میدان تقسیم تحویل بگیرد و بعلاوه پس از چک اوت از هتل بار خود را به جای فرودگاه، در میدان تقسیم تحویل ما دهد تا حمل گردد.

سرویس دیگری که دیروز ترکیش ایرلاین از آن رونمایی کرد، امکان خرید مستقیم بلیط از این هواپیمایی با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب است. بدین ترتیب مسافران ایرانی از این به بعد می توانند با استفاده از کارت شتابی خود بدون واسطه از وب سایت این ایرلاین ترکیه ای خرید خود را انجام دهند.

منبع: کجارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2028

به "تور ارزان استانبول: ترکیش ایرلاین به مسافران ایرانی به مقصد آمریکا و کانادا، اقامت رایگان در استانبول می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: ترکیش ایرلاین به مسافران ایرانی به مقصد آمریکا و کانادا، اقامت رایگان در استانبول می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید