تور ارزان ترکیه: مهاجران کدام شهرهای ترکیه را برای زندگی، تحصیل و کار انتخاب می نمایند؟

به گزارش علی آباد جدید، ترکیه کشوریست که ما بین قاره آسیا و اروپا واقع شده و دارای موقعیتی استراتژیک و طبیعتی زیبا است. ترکیه نه تنها کشوری تجاری و صنعتی است، بلکه از پتانسیل بالایی در گردشگری و سرمایه گذاری در حوزه املاک برخوردار است. این کشور مقصد ایده آلی برای کار و گردشگری است. ترکیه به منظره ها مجذوب کننده، آبشارها، جنگل ها، سواحل دریایی، و رستوران های مجلل با غذاهای خوشمزه اش مشهور است. این کشور بعلاوه به علت ویرانه های عثمانی مانند مساجد بزرگ معروفیت جهانی دارد.

تور ارزان ترکیه: مهاجران کدام شهرهای ترکیه را برای زندگی، تحصیل و کار انتخاب می نمایند؟

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

برترین شهرهای ترکیه برای زندگی، خرید مسکن، اقامت و سکونت کدامند؟

بیشتر شهرهای ترکیه دارای ویژگی های مجذوب نمایندهی هستند که آنها را به گزینه های مناسبی برای خرید مسکن، اقامت و سرمایه گذاری تبدیل نموده است. توسعه و پیشرفت مداوم این شهرها، ترکیه را به رقیبی جدی برای دیگر کشورها در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری تبدیل نموده است. به عقیده بسیاری، شهر استانبول ترکیه برترین شهر برای زندگی، خرید مسکن، اقامت و سکونت است. ترابزون بعلاوه در ردیف برترین شهرهای ترکیه برای زندگی و سرمایه گذاری است. بورسا نیز یکی از مهم ترین شهرها از حیث گردشگری، زندگی و سرمایه گذاری محسوب می گردد. آنتالیا هم که لوکس ترین شهر ترکیه برای گردشگری است.

استانبول در صدر فهرست برترین شهرهای ترکیه قرار گرفته است. استانبول طی سال های گذشته بیشترین پروژه های ساخت و ساز را داشته که مهمترین آنها فرودگاه استانبول واقع در آرناووتکوی، منطقه اروپایی نشین شهر است. این شهر درواقع شرق و غرب ترکیه را به هم پیوند می دهد. این شهر زیبا دارای پل های معلق مجذوب نماینده، آسمان خراش ها، پارک ها و مساجد بزرگ است.

ترابزون، عروس شمال ترکیه، شهری گردشگری است که گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. این شهر یکی از برترین شهرهای ترکیه برای گردشگری و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. ترابزون تمام لازمه های یک شهر زیبا را دارد، نه تنها آب و هوای آن در تابستان خنک است، بلکه طبیعت آن نیز بسیار مجذوب نماینده است. دریای سیاه هم که این شهر را به دروازه اتصال شرق و غرب تبدیل نموده است.

مرکز ترکیه، آنکارا، یکی از برترین شهرها برای خرید مسکن و سرمایه گذاری است. آنکارا با آسمان خراش ها، کارخانه ها و مراکز تجاری، بازتاب جدیدی از شکوه ترکیه ارائه میدهد. این شهر بعلاوه مرکز سیاسی و دیپلماتیک ترکیه به شمار میرود. نرخ خرید املاک و مستغلات در آنکارا رو به افزایش است و تعداد سرمایه گذاران ترک و خارجی در آن روز به روز بیشتر میگردد، چراکه آنکارا به وسیله جاده به شهرهای مختلف ترکیه راه دارد.

مجذوب نمایندهیت باستانی شهر تجاری ازمیر، با زیبایی دریای اژه در هم آمیخته است. ازمیر یکی از برترین منطقه ها گردشگری و تفریحی ترکیه است. این شهر به علت نمایشگاه های تجاری و اینکه مقصد ایده آلی برای تجار ترک و تجار سراسر دنیا است، مشهور شده است. این شهر دارای دانشگاه های معتبری است که از سراسر دنیا دانشجو می پذیرند.

بورسا نیز یکی از برترین منطقه ها ترکیه برای سرمایه گذاری، اقامت و گردشگری است که در کنار دریای مرمره قرار گرفته است و از آب و هوای معتدلی برخوردار است. کوه ها و دشت ها در کنار هم جغرافیای آن را تشکیل می دهند. مردم بورسا بر این باورند که به علت وجود فرصت های شغلی، مسکن و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، اینجا مکان بسیار مناسبی برای زندگی کردن است.

برترین شهرهای ترکیه برای مقاصد گردشگری کدامند؟

ترکیه دروازه گردشگری دنیای محسوب می گردد. آنتالیا به علت چشم اندازهای طبیعی، جاذبه های گردشگری، سواحل زیبا، استراحتگاه های مجلل و رستوران های فراوانش، در صدر شهرهای گردشگری ترکیه قرار گرفته است. علاوه بر این، استانبول یکی از زیباترین و برترین شهرها برای مقاصد گردشگری است، چراکه بیشترین جاذبه های گردشگری، رستوران ها، پارک ها، آثار تاریخی، موزه ها، استراحتگاه ها و هتل ها را در خود جای داده است.

بدروم نه تنها برترین شهر ترکیه برای گردشگری است، بلکه مجذوب نماینده ترین شهر این کشور نیز محسوب میگردد. این شهر سواحل متعددی دارد و منطقه موگلا نیز در آن قرار گرفته است که به علت طبیعت گردشگری و موقعیت جغرافیایی خود در ردیف برترین شهرهای ترکیه برای مقاصد گردشگری قرار گرفته است. این شهر در سواحل دریای اژه قرار گرفته که در امتداد این جهت شهرهایی نظیر فتحیه، ترابزون، اوزونگول، بورسا، کاپادوکیه و ازمیر وجود دارند.

برترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری کدامند؟

ترکیه دروازه بزرگی برای سرمایه گذاران کشورهای عربی و خارجی محسوب می گردد. انواع روشهای سرمایه گذاری در این کشور شامل املاک، صنعت، کشاورزی، غذا، تجارت، مراقبت های بهداشتی، پزشکی، صنعت خودرو، خدمات ارزی، ارتباطات و بسیاری موارد دیگر می گردد.

استانبول یکی از برترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری است، زیرا در صدر فهرست برترین شهرها برای سرمایه گذاری اعم از حوزه املاک، صنایع، کشاورزی و سرمایه گذاری اقتصادی قرار گرفته است. این شهر باستانی در طول سالیان متمادی رتبه خود را از این حیث همیشه حفظ نموده است. استانبول در سال های گذشته بیشترین پروژه های ساخت وساز را داشته که مهمترین آنها فرودگاه استانبول است.

ترابزون به علت زیبایی طبیعی، تعداد زیاد گردشگران، هتل های مجلل، شرکت ها، نمایشگاه ها و مراکز خرید، یکی از برترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری، به ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و املاک و مستغلات است. همه این موارد دست به دست هم داده و ترابزون را به شهری مجلل در حوزه املاک و سرمایه گذاری تبدیل نموده اند.

آنکارا نیز یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری به شمار میرود، چراکه خرید ملک در آن فرایند رو به رشدی داشته و تعداد سرمایه گذاران ترک و خارجی در این شهر رو به افزایش است. آنکارا شهری است که شهرهای مختلف ترکیه را به هم متصل می نماید.

ازمیر بعلاوه یکی از برترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری به شمار میرود. این شهر معروفیت خاص خود را در بین سرمایه گذاران عرب و ترک دارد.

بورسا بعلاوه یکی از دروازه های ترکیه برای سرمایه گذاری به ویژه برای سرمایه گذاری در حوزه املاک، گردشگر و صنایع محسوب می گردد.

برترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

شهر دو قاره ای، استانبول، یکی از برترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات محسوب می گردد. طبق اطلاعات ارائه شده به وسیله گونش اینوست، خرید ملک در استانبول یک تجارت پیشرو و پر بازده است که بر همه تجارت های دیگر غلبه می نماید. این شهر از این حیث در سال های اخیر شاهد رونق و توسعه بسیار زیادی بوده است.

بورسا بعلاوه یکی از برترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات محسوب می گردد. سرمایه گذاری در املاک جزء بنیادی ترین پایه های اقتصاد ترکیه است. بنابراین، بورسا به مقصد بسیاری از سرمایه گذاران تبدیل شده است. این شهر پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارد و میتوان در این شهر آپارتمان، زمین و یا ویلا خرید.

آنتالیا نیز یکی از برترین شهرها برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می گردد. به طور کلی در حوزه سرمایه گذاری های کلان، گردشگران اروپایی، به ویژه روس ها را جذب می نماید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اخیراً در این شهر بسیار رواج داشته و رو به رشد میباشد.

ترابزون بعلاوه سرمایه گذارهای خارجی زیادی به ویژه سرمایه گذاران عرب را به خود جذب نموده است. عروس دریای سیاه، ترابزون، همچنان بیشترین مقدار جستجو را در اینترنت دارد. در پنج سال گذشته در ردیف اول شهرهای ترجیحی برای سرمایه گذاری املاک قرار گرفته و اعراب به دلایل زیادی آن را برای سرمایه گذاری انتخاب نموده اند که مهمترین آنها آب و هوای معتدل، طبیعت و املاک نسبتا مقرون به صرفه قیمت در مقایسه با استانبول و آنتالیا است.

برترین شهرهای ترکیه برای کار

شهرهای ترکیه طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را برای افراد محلی و خارجی ها فراهم می نمایند. لازم به ذکر است که، استانبول به علت وجود کارخانه ها، مزارع، ادارات، هتل ها و مغازه های مختلف، برترین مکان برای یافتن شغل است. همین امر در خصوص آنکارا، ازمیر، یالوا، ترابزون، مرسین، موغلا، آنتاکیا، قهرمان مارعش و سایر شهرهای ترکیه نیز صدق می نماید.

برترین شهرهای ترکیه برای تحصیل

ترکیه یک مقصد منطقه ای و دنیای برای تحصیل است. هزاران دانشجو به علت وجود دانشگاه ها، مؤسسات و آزمایشگاه های پیشرفته، برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه به این کشور می فرایند. برنامه بورسیه تحصیلی ترکیه دانشجویان سراسردنیا را به تحصیل در دانشگاه های ترکیه ترغیب نموده است. اگرچه بیشتر دانشجویان، تحصیل در استانبول را ترجیح می دهند، اما بسیاری از شهرهای دیگر مانند آنکارا، بورسا، غازیانتپ، ریزه، سامسون، آنتالیا و قونیه به علت داشتن دانشگاه های معتبر و پیشرفته، برای ادامه تحصیل مقصد محبوبی هستند.

برترین شهرهای ترکیه برای زندگی خانوادگی

دلایل انتخاب ترکیه برای زندگی، از خانواده ای به خانواده دیگر فرق دارد. هر خانواده ای اولویت های خاص خود را دارد. بعضی از خانواده ها برای گردشگری و لذت بردن از منظره ها طبیعی به ترکیه سفر می نمایند. بعضی دیگر نیز به هدف خرید املاک و مستغلات به این کشور می آیند. دیگران هم برای تحصیل و دریافت آموزش با کیفیت در دانشگاه های معتبر راهی ترکیه میشوند. به طور کلی استانبول برترین مکان برای خانواده هاست. شهر های بورسا، ترابزون، آنکارا، قونیه و یالووا در رتبه های بعدی قرار دارند.

برترین شهرهای ترکیه برای بچه ها

تمام شهرهای ترکیه برای بچه ها مناسب هستند، زیرا دارای مراکز تفریحی، مراکز آموزشی، استخرهای شنا و مراکز استعدادیابی هستند. اما استانبول برترین مکان برای بچه ها در نظر گرفته می گردد، زیرا همه مراکز تفریحی مناسب، موزه ها و پارک ها را در خود جای داده است. ترابزون، آنکارا، بورسا و آنتالیا نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2018

به "تور ارزان ترکیه: مهاجران کدام شهرهای ترکیه را برای زندگی، تحصیل و کار انتخاب می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: مهاجران کدام شهرهای ترکیه را برای زندگی، تحصیل و کار انتخاب می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید