خرید بلیط هواپیما برای سفر یک روزه به اروپا

به گزارش علی آباد جدید، بعضی تا سخن از سفر اروپا به میان می آید یاد داستان دور جهان در 80 روز می افتند و فکر می نمایند هر سفر اروپایی باید طولانی و چندین هفته ای باشد و خرید بلیط تهران پاریس یا بلیط تهران رم یکی، دو روزه فایده نخواهد داشت. در این مطلب قصد داریم تا از کشورهای کوچک اما پر جاذبه ای برایتان صحبت کنیم که اگر چه در قاره اروپا قرار دارند اما تنها بیست و چهار ساعت برای دیدنشان بس است!

خرید بلیط هواپیما برای سفر یک روزه به اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بلیط هواپیما به سن مارینو

جمهوری سن مارینو کشوری است در جنوب اروپا که در شبه جزیره ایتالیا و در بخش شرقی کوه های اپناین واقع شده است. پایتخت آن شهر سان مارینو است. شهرت سان مارینو به قانون اساسی این کشور است . قانون اساسی سان مارینو که در سال 1600 میلادی تدوین شده، قدیمی ترین قانون اساسی ملی در جهان است و هنوز اجرا می گردد. این کشور کاملاً در درون ایتالیا قرار گرفته، و در میان دو استان امیلیا رومانیا و مارکه محصور شده است. سان مارینو آب و هوای مدیترانه ای، تابستان های گرم و زمستان های معتدل دارد.

کو تیتانو که در سال 2008 میلادی به ثبت یونسکو نیز رسیده است یکی از دیدنی ترین جاذبه های جهانگردی سن مارینو است که با قامت قد بر افراشته خود به مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما برای سن مارینو خریده اند، فخر فروشی می نماید. با توجه به اینکه سن مارینو نیز مثل واتیکان به صورت کامل در خاک کشور ایتالیا محصور شده است، هر مسافری که بلیط هواپیما برای کشور ایتالیا بخرد می تواند تنها در یک روز بدون احتیاج به خرید مجدد بلیط ارزان هواپیما برای سن ماریو به این کشور ریز نقش اروپایی نیز سفر کند.

بلیط هواپیما به لیختن اشتاین

لیختن اشتاین آنقدر از نظر عنوان و وسعت کشور عجیب و غریبی است که حتی نامش نیز در بین مسافران ذوق طنز را بر می انگیزد و مسافران را به یاد سفرهای خیالی به سرزمین های ناشناخته می اندازد. شاید نام لیختن اشتاین آنقدر با شوخی و مزاح پیوند خورده باشد که حتی خرید بلیط ارزان هواپیما برای لیختن اشتاین کمی دور از ذهن به نظر برسد. اما ا تمام این تفاسیر کشور لیختن اشتاین یکی از مقاصد مناسبی است که برای خرید بلیط هواپیما و تجربه سفری یک روزه به شدت به مسافران اهل ذوق پیشنهاد می گردد.

در واقع لیختن اشتاین دقیقا همان کشوری است که می توان در توئئیتر برای تمام مردمش خبر فرستاد در فیس بوک با تمام ساکنانش دوست بود و در اینستاگرام نیز تمام هم میهنان را دنبال کرد.

کشور 35 هزار نفری لیختن اشتاین که با داشتن تنها 250 پلیس یکی از امن ترین کشورهای جهانست، یکی از دنج ترین مقاصد جهانگردی در جهان است که برای سفرهای یک روزه نیز بسیار مناسب است. نبود فرودگاه نیز سبب شدهاست تا آرامش روح نواز این کشور کوچک اروپایی دو چندان گردد.

بلیط هواپیما به مالت

جمهوری مالت یکی از کشورهای کوچک در قاره اروپاست که مجموعه ای از هفت جزیره است که فقط چهارتای آن ها مسکونی هستند. این کشور در میان آب های دریای مدیترانه قرار گرفته است و 93 کیلومتر با جزیره سیسیل کشور ایتالیا فاصله دارد.

آب و هوای کشور مالت گرم است و برای مسافرانی مناسب است که برای بلیط ارزان هواپیما می خرند تا به منطق گرراستای سفر نمایند. زبان های رسمی این کشور مالتی و انگلیسی است. مالت در دوره ای از تاریخ خود تحت سلطه انگلیس بود. مالت در سال 1964 استقلال خود را به دست آورد و در حال حاضر عضو سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا است.

انتخاب مالت برای فهرست نامزدهای سفرهای یک روزه نباید شما را در خصوص تنوع و جذابیت دیدنی های این کشور کم تر دیده شده فریی دهد، چرا که مالت با چند صد سال سابقه و تاریخ در کنار مناظر بدیع طبیعی تا آنجا که جهانگردانش وقت برای سیر و سفر داشته باشند، در برابر چشمان مشتاق مسافران دیدنی های منحصربفرد ردیف خواهد نمود.

اگر قسمت شد تا برای یک روز هم که شده بلیط ارزان هواپیما برای مالت بخرید حتما یادتان باشد تا در مناظر سرسبز Mdina نیز گشتی بزنیدو از والتا پایتخت تماشایی مالت نیز دیدن کنید.

بلیط هواپیما به آندورا

احتمالا شمای مسافر نیز کنجکاو خواهید شد تا از برای سفر به کشوری بلیط ارزان هواپیما بخرید که نام پایتخت آن شهر لاولا باشد! برای این منظور کار چندان مسئله ای در پیش نخواهید داشت و تنها کافی است تا برای سفر به آندرا بلیط ارزان هواپیما بخرید. آندورا کشور کوچک و مستقلی است که درکوه های پیرنه بین دو کشور فرانسه و اسپانیا واقع شده است. پایتخت آن آندورا لاولا است.جمعیت این کشور چیزی در حدود 83،900 نفر است.و مساحت آن 468 کیلومتر مربع

واحد پول آندورا، یورو است.

کشور آندورااز معروف ترین مکان های جهانگردی زمستانی در قاره اروپا می باشد. این کشور که در منطقه کوهستانی بین فرانسه و اسپانیا قرار گرفته است. همه ساله ماجراجویان و اسکی بازان زیادی را به خود جذب می نماید. دو پیست عظیم که حتی برترین های اسکی بازها را نیز به چالش می کشاند از اصلی ترین مکان های جذب جهانگرد در کشور آندورا است؛ البته کسانی که اسکی را فرا نگرفته اند و علاقه ای به آموزش نیز ندارند در این مکان ها از دیگر لذت های مکان های برفی مانند اسنوموبیل و سورتمه سواری بی بهره نخواهند بود. غذاهای لذیذ اسپانیایی نیز در آندورا به وفور یافت می گردد که این خود دلیل محکمی برای سفر به این کشور کوچک خواهد بود؛ مخصوصا برای آنها که عاشق طبیعت گردی هستند، اما لذت دیدن منظره های شب را در این شهر از دست ندهید که بهترین مناظر کوهستانی را خانه ها و چراغانی آن در شب خواهید دید.

از این نکته هم غافل نباشید که نمی توانید مستقیما برای سفر به آندورا بلیط ارزان هواپیما بخرید، چرا که آندورای کوچک هیچ فرودگاهی ندارد و این بدین معناست که برای رسیدن به آن ابتدا باید به بارسلونا رفت و سپس از این شهر با قطار به کشور کوچک آندورا سفر کنید.

بلیط هواپیما به لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری در شمال فرانسه است که با آلمان، فرانسه و بلژیک همسایگی دارد. این کشور یکی از سه کشوری هست که بیشترین درآمد سرانه را در جهان دارد و اغلب به عنوان امن ترین کشور جهان اسم برده می گردد. این کشور جزو کشورهایی با چند فرهنگ است. اغلب مردم به چهار زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و لوکزامبورگی صحبت می نمایند. درآمد اصلی این کشور از فعالیت های بنگاه های مالی و بانکداری است و یکی از عظیمترین مراکز بانکداری اروپاست. رفت وآمد از لوکزامبورگ به کشورهای همسایه به راحتی صورت می گیرد و با قطارهایی که چندین بار در روز حرکت دارند تا بروکسل 3 ساعت، تا پاریس 2,5 ساعت و تا تریه در آلمان 45 دقیقه فاصله است.

در لوکزامبورگ سه زبان رایج است. زبان لوکزامبورگی که برای گفت وگوهای روزمره از آن استفاده می گردد، زبان فرانسه که زبان قانونی کشور است و مکاتبات قانونی به این زبان انجام می گردد و زبان آلمانی که در مطبوعات از آن استفاده می گردد. بچه ها در لوکزامبورگ در شش سالگی با آغاز دبستان، درحالی که در خانه به زبان لوکزامبورگی صحبت می نمایند، زبان آلمانی را می آموزند، در 7 سالگی فرانسه را آغاز می نمایند، از 12 سالگی به بعد ریاضی را به زبان فرانسه می آموزند و در 13 سالگی زبان انگلیسی را آغاز می نمایند. به این ترتیب با سرانجام دوره هدایت، چهار زبان را می دانند و مهم تر این که این زبان ها باعث سردرگمی شان نمی گردد.

شما نیز اگر دوست دارید سفری کوتاه به کشوری مرفه داشته باشید که درمقایسه با سایر کشورهای جهان بیشترین دستمزد را به کارگر و کارمند پرداخت می نماید، حتما بلیط هواپیمایی برای سفر به لوکزامبورگ تهیه کنید.

بلیط هواپیما به موناکو

موناکو با وسعت 96/1 کیلومترمربع پس از واتیکان, کوچکترین کشور جهان است. موناکو در جنوب شرقی فرانسه, ساحل دریای مدیترانه و حدود پانزده کیلومتری شرق شهر نیس واقع شده است. این کشور از سه طرف به فرانسه محدود است و از طرف جنوب به دریا راه دارد. این کشور در راستای ریویرا یا ساحل فیروزه ای (کوت دازور) و در بیست کیلومتری غرب شهر نیس واقع شده است. آب و هوای موناکو شبیه نیس است. شهر بر روی صخره عظیمی که درون دریا فرو رفته واقع شده است. محلی ها به موناکو صخره نیز می گویند. در سال 2009 جمعیت موناکو 32965 نفر برآورد شده است. پایتخت آن شهر مون کارلو (Mont Carlo) است. نام مون کارلو از کارلو شاهزاده موناکو گرفته شده است. هرکول (Hercule) و فون وییل (Fontvielle) دو بندر قدیمی و جدید موناکو هستند. موناکو پرتراکم ترین کشور جهان است.

مسابقات گراندپری موناکو یکی از اصلی ترین و همچنین معتبرترین مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک است که از ساله 1929 میلادی تا به امروز در پیست خیابانی شهریارنشین موناکو برگزار می گردد. مسافت پیست موناکو، 260 کیلومتر و 520 متر (78 دور) است. پیست موناکو به دلیل استفاده از خیابان های شهر به عنوان راستا مسابقه، ناهمواری راستا در مقایسه با دیگر پیست های مسابقه و پر پیچ و خم و باریک بودن راستا از دشوارترین پیست های فصل فرمول یک به شمار می رود.

خرید بلیط هواپیما برای سفر به موناکو از آن دست پیشنهاداتی است که حتما به جهانگردان و مسافران لوکس پسندی پیشنهاد می گردد که دوست دارند پس از خرید بلیط ارزان هواپیما در هتل محل اقامت خود هنرپیشه های مشهور هالیوودی را ملاقات نمایند.

بلیط هواپیما به واتیکان

واتیکان، کوچکترین کشور جهان است که توسط شهر رم احاطه شده است. این کشور کوچک، فقط وسعتی به میزان 100 جریب را پوشش می دهد. همچنین، شهر واتیکان بخاطر مقر پاپ مشهور است. همچنین، واتیکان کم جمعیت ترین کشور جهان است که فقط 842 نفر جمعیت دارد.

کلیسای سنت پیتر، عظیمترین کلیسای کاتولیک جهان در شهر واتیکان واقع شده است. واتیکان، یک کشور پادشاهی است که توسط اسقف رم رهبری می گردد. راستا خطوط آهن در شهر واتیکان، فقط حدود 1.27 کیلومتر هستند و این کوتاهترین سیستم راه آهن در سراسر جهان است.

کلیسای سنت پیتر، موزه های واتیکان و کلیسای کوچک سیستین جاذبه های اصلی شهر واتیکان هستند. این کشور کوچک هر ساله بیش از 4 میلیون جهانگرد را جذب می نماید. شهر واتیکان تا اتحاد ایتالیا در سال 1870 به این اندازه کوچک بوده است. دولتهای پاپال در شبه جزیره ایتالیایی، توسط پاپ ها، بیش از یک قرن حکمرانی می کردند (از سال 700 تا 1870). قلمرو آنها، بیش از 44.000 کیلومتر مربع را در آن موقع پوشش می داد. اما بعد از اتحاد ایتالیا در سال 1870، بیشتر دولتهای پاپال، به بخشی از ایتالیا تبدیل شدند. معاهده لاتران، قرارداد بین قلمروی پادشاهی ایتالیا و مقر پاپ بود که شهر واتیکان را به کشوری مستقل در 11 فوریۀ 1929 تبدیل کرد.

امروزه واتیکان یکی از مقاصد محبوب جهانگردانی است که با هدف ملاقات با بناهای مذهبی و آشنایی با آداب و رسوم دین مسیحیت بلیط ارزان هواپیما می خرند.

شما برای سفری یک روزه به قاره سر سبز اروپا بلیط هواپیما خود را برای کدام کشور اروپایی می خرید؟

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

placestoseeinyourlifetime.com

karnaval.ir

rozanehonline.com

isfahanziba.ir

bartarinha.ir

etudfrance.com

asriran.com

gardesh-gar.ir

hamshahrionline.ir

منبع: سفرستان
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1028

به "خرید بلیط هواپیما برای سفر یک روزه به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط هواپیما برای سفر یک روزه به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید