تور اروپا ارزان: 7 شهر اروپایی برای یک سفر بی نظیر پاییزی

به گزارش علی آباد جدید، شهرهای اروپایی برای سفرهای پاییزی، مقصدهایی عالی محسوب می شوند. در ادامه با چند شهر اروپایی آشنا می شوید که سفر پاییزی به این مقصدها، بسیار دلپذیر است.

تور اروپا ارزان: 7 شهر اروپایی برای یک سفر بی نظیر پاییزی

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بسیاری از مردم فصل تابستان را برای سفر انتخاب می نمایند و مقصدهای ساحلی و جزیره ای را برای سفر ترجیح می دهند. ولی بسیاری از مقصدهای گردشگری در جهان، به خصوص در اروپا هستند که گشت و گذار در آن ها به خصوص در فصل پاییز، مجذوب کنندهیت خاصی دارد.

در فصل پاییز، از آنجایی که معمولا سفر کاهش پیدا می نماید، می توانید در مقصدهای گردشگری، خلوتی و آرامش بیشتری را تجربه کنید و بتوانید بدون حضور انبوه جمعیت گردشگران، تصاویری عالی از سفرتان ثبت کنید.

از آنجایی که بسیاری از مردم در تابستان سفر می نمایند، اروپا را در پاییز در اصیل ترین حالت خود تجربه خواهید کرد و سبک زندگی بومی مردم را از نزدیک لمس خواهید کرد. در ضمن از قلم نیاندازید که علاوه بر کاهش قیمت بلیط هواپیما و هتل، جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و جاذبه ها و... نیز در فصل پاییز بیشتر می گردد.

اگر علاقه مند سفر به کشورهای اروپایی در فصل پاییز هستید، با یاری خبرنگاران می توانید برترین آفر تور اروپا را از بین تورهای ارائه شده به وسیله معتبرترین و برترین آژانس های گردشگری انتخاب و سفری فراموش نشدنی به قاره سبز را تجربه کنید.

در ادامه چند مقصد مهم در اروپا را معرفی می کنیم که سفر به آن ها در فصل پاییز، بسیار دلپذیر خواهد بود. فرقی نمی نماید که بخواهید استراحت در ساحل را تجربه کنید یا در نواحی روستایی، از طبیعت لذت ببرید.

رم

در فصل پاییز رم در زیباترین و دلپذیرترین حالت خود واقع شده است. دیگر از گرمای شدید تابستان خبری نیست و هوا ملایم تر شده است. علاوه براین، چشم اندازهای شهر بسیار تماشای و مجذوب کننده می گردد. تعداد گردشگران رم نسبت به فصل تابستان بسیار کمتر می گردد و در سفر خود، بیشتر از همه اهالی شهر را در حال زندگی عادی و روزمره شان خواهید دید.

این زمان از سال برای علاقه مندان به غذاهای محلی هم موقعیت بسیار خوبی برای سفر است. برداشت های فصلی به اوج خود می رسند و می توانید غذاهای محلی فصلی را هم امتحان کنید. البته مشهورترین غذاها و خوراکی های رم را در سرتاسر سال می توانید امتحان کنید ولی برخی غذاها هم وجود دارند که در فصل خاصی و با مواد اولیه خاصی تهیه می شوند. برای نمونه، راویولی پر شده با کدو حلوایی یکی از غذاهای پاییزی است که در این فصل می توانید در رم امتحان کنید.

برخی از هتل های بزرگ و مشهور شهر برای فصل پاییز تخفیف های ویژه ای دارند که می توانید از این فرصت بهره ببرید و با پرداخت هزینه کمتر، در هتلی بهتر اقامت کنید.

استانبول

در فصل پاییز علاوه بر اینکه آب و هوای بسیار خوب و مطبوعی در استانبول منتظر شما است، تعداد برنامه ها و رویداهای فرهنگی نیز بیشتر می گردد. جشنواره دوسالانه استانبول یکی از این رویدادهای فرهنگی مجذوب کننده است که فرصت بازدید از آن را نباید از دست بدهید. این جشنواره شامل نمایشگاه های هنری و رویدادهایی است که در سراسر شهر برگزار می گردد.

اگر اولین بار است که به شهر زیبای استانبول سفر می کنید، حتما باید از چند جاذبه مهم شهر مانند کاخ توپ قاپی، موزه ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول تماشا کنید. مسجد آبی یکی دیگر از مهم ترین جاهای تماشای استانبول است که در حال حاضر در حال بازسازی است. ولی با وجود این هنوز هم می توانید از آن بازدید کنید. البته گنبد مشهور و زیبای آن را نمی توانید ببینید چون با داربست احاطه شده است.

در استانبول هم هتل های مهم و مشهور، برنامه های ویژه ای برای پاییز و برای اعضای باشگاه مشتریان خود دارند.

پاریس

هفته مد در پاریس ممکن است تمام شده باشد، ولی ده ها رویداد مجذوب کننده دیگر در فصل پاییز در این شهر زیبا برگزار می گردد. علاوه بر این گشت و گذار در باغ لوکزامبورگ و سایر پارک های شهر پاریس، در فصل پاییز که برگ ها با هزاران رنگ زیبا رنگ آمیزی می شوند، لطف دیگری دارد. سال جاری به مناسبت پانصدمین سالگرد رنسانس، موزه لوور میزبان یک نمایشگاه بزرگ با موضوع لئوناردو داوینچی است. این نمایشگاه در لوار ولی نیز برگزار می گردد، شهری که داوینچی آخرین سال های عمر خود را آنجا گذرانده بود.

در پاریس هم هتل های بزرگ و مشهور امتیازات ویژه ای برای گردشگران و باشگاه مشتریان خود دارند.

دوبروونیک

با وجود اینکه ممکن است فکر کنید که دوبرونیک یک مقصد تابستانی است، ولی این شهر تا اواخر اکتبر هم آب و هوای نسبتا گرم و مطبوعی برای لذت بردن از تفریحات ساحلی دارد. علاوه بر این، بدون حضور جمعیت انبوه گردشگران از گوشه و کنار جهان، در پاییز با خیال راحت و در خلوتی و آرامش بیشتری می توانید به گشت وگذار در این شهر تماشای بپردازید. به همین علت سفر پاییزی به این شهر، بسیار لذت بخش تر است.

در سفر خود می توانید در منطقه ها قدیمی شهر قدم بزنید، با ماشین کابلی خودتان را به ارتفاعات شهر برسانید و چشم اندازهای زیبایی از شهر را ببینید. حتی در شهرها و روستهای اطراف می توانید به تماشای مزارع و سبک زندگی سنتی و بومی بروید.

تعدادی از هتل های لوکس و زنجیره ای این شهر، برای پاییز قیمت های ویژه ای دارند. برخی از آن ها دسترسی مستقیم به ساحل دارند.

مادرید

مادرید در طول سال، مجذوب کننده و شگفت انگیز است. فرقی نمی نماید که چه فصلی به این شهر زیبا سفر کنید. ولی مطمئنا در فصل پاییز، به شکل خاص و ویژه ای زیباتر از همواره است. برگ های رنگارنگ پاییزی، پارک های زیبای شهر را مزین می نمایند. ضمن اینکه این فصل در کل اسپانیا، فصل برداشت محصول است. در ابتدای پاییز، هوا هنوز گرم و آفتابی است و رفته رفته سردتر می گردد.

فستیوال های خوراکی متعددی هم در این فصل برگزار می گردد. در مادرید اگر مشتریان ثابت هتل های زنجیره ای و لوکس باشید در پاییز می توانید از امتیازهای ویژه خود بهره ببرید و تخفیف های خوبی بگیرید.

آمستردام

همه در خصوص فصل لاله ها در هلند حرف می زنند ولی فصل پاییز هم در این کشور، بسیار تماشای و زیبا است. کانال های آمستردام در پاییز زیبایی و جلوه خاصی دارند و با هزاران رنگ طلایی و زیبای مزین می شوند. در موزه رایکس گرامی داشت سیصدوپنجاهمین سالگرد درگذشت رامبران (Rembrandt) هنرمند مشهور برگزار می گردد و مجموعه ای از نمایشگاه های هنری متعدد در شهر برگزار می گردد.

اگر سرمای هوا اذیتت تان می نماید می توانید ساعتی را در یک کافه دنج این شهر بگذرانید و پای سیب و نوشیدنی داغ میل کنید. ماه های اکتبر و نوامبر، ماه های آف سیزن یا فصل خلوت گدشگری در آمستردام است. در این زمان می توانید تخفیف خوبی در زمان اقامت هتل ها بگیرید.

تیچینو

علاقه مندان به طبیعت و فضای باز بدون تردید از سفر به تیچینو لذت می برند. تیچینو تنها کانتون ایتالیایی زبان سوئیس است. شهرهای این کانتون مسیرهای پیاده گردی و کوه پیمایی متعددی دارند که از زمان های دور محل تجمع علاقه مندان به طبیعت گردی بوده اند. در برخی از این شهرها می توانید از گشت و گذار در خیابان های سنگ فرش شده لذت ببرید. خیابان هایی که دو طرف آن پر از رستوران های مجذوب کننده است و کافه ها و فروشگاه های تماشای و خاصی دارد. بعلاوه، می توانید با قایق به یکی از جزایر اطراف به نام جزیره بریساگو سفر کنید که در آن تعدادی باغ گیاه شناسی بسیار مجذوب کننده و تماشای وجود دارد.

بعد از یک روز گشت وگذار در طبیعت بی نظیر این کانتون می توانید در یکی از هتل های لوکس منطقه استراحت کنید. این هتل ها در پاییز تخفیف های خوبی دارند و قیمت آن ها به مراتب کاهش پیدا می نماید.

منبع: کجارو / thepointsguy.com
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2074

به "تور اروپا ارزان: 7 شهر اروپایی برای یک سفر بی نظیر پاییزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: 7 شهر اروپایی برای یک سفر بی نظیر پاییزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید