قابلیت ویرایش توییت در دسترس همگان قرار می گیرد؟ ، رویای توییتری ها به واقعیت بدل شد؟

به گزارش علی آباد جدید، زومیت نوشت: طبق گزارشی نو، توییتر احتمالاً میخواهد امکان ویرایش توییت ها را به صورت رایگان دردسترس همه کاربران این پلتفرم قرار دهد؛ قابلیتی که درحال حاضر 4.99 دلار قیمت دارد.

قابلیت ویرایش توییت در دسترس همگان قرار می گیرد؟ ، رویای توییتری ها به واقعیت بدل شد؟

طی روزهای گذشته شاهد انتشار خبرهای مختلفی درمورد توییتر بوده ایم. ایلان ماسک که اکنون به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی شناخته می گردد، به سرعت تغییراتی را در کارکنان و محصولات اعمال نموده است. شاید مهم ترین تغییر این پلتفرم اجتماعی از زمانی که تحت مالکیت ماسک قرار گرفته است، افزایش قیمت سرویس Twitter Blue به 19.99 دلار بود که بعداً به 8 دلار کاهش یافت. به هرحال به نظر می رسد همه رخدادهای اخیر توییتر، الزماً تغییرات بدی محسوب نمی شوند.

به نوشته XDA، ظاهراً توییتر درحال بحث درمورد برنامه هایی است که امکان ویرایش توییت ها را بدون احتیاج به سطح اشتراک Twitter Blue برای همه دردسترس قرار دهد. این ویژگی درحال حاضر 4.99 دلار قیمت دارد و همان طور که اشاره شد احتمال افزایش آن تا 8 دلار نیز وجود دارد. علاوه براین، محتمل است این پلتفرم یک طرح 99 دلاری برای Twiiter Blue ارائه دهد که هزینه ماهانه استفاده از خدمات آن را به 8.25 دلار می رساند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2258

به "قابلیت ویرایش توییت در دسترس همگان قرار می گیرد؟ ، رویای توییتری ها به واقعیت بدل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت ویرایش توییت در دسترس همگان قرار می گیرد؟ ، رویای توییتری ها به واقعیت بدل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید