قیمت تازه رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه

به گزارش علی آباد جدید، اختلاف بازار و کارخانه رانا پلاس با این حساب، 84 میلیون و 967 هزار تومان است. این تفاوت قیمت در مورد رانا پلاس سقف شیشه ای به 101 میلیون و 455 هزار تومان می رسد.

قیمت تازه رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه

خبرنگاران | قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای نسبت به روز گذشته تغییری را به ثبت نرساند و رانا پلاس با قیمت 300 میلیون تومان خرید و فروش شد. رانا پلاس سقف شیشه ای میان خریداران و فروشندگان با قیمت 330 میلیون تومان دست به دست شد.

به گزارش خبرنگاران ، البته عدم تغییر قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای سابقه ای سه هفته ای دارد. اما در ابتدای شهریور ماه رانا پلاس 298 میلیون تومان قیمت داشت و رانا پلاس سقف شیشه ای با قیمت 328 میلیون تومان فروخته می شد.

حالا پس از 22 روند قیمتی این دو محصول نشان از افت دو میلیون تومانی آن ها دارد. هر چند مقایسه امروز با یک ماه قبل به ما می گوید که تغییر قیمتی خاصی رخ نداده است.

در ابتدای امسال هم رانا پلاس با قیمت 282 میلیون تومان فروخته می شد که حالا با افزایش 18 میلیون تومانی در طول شش ماه روبرو شده است. این عدد برای رانا پلاس سقف شیشه ای هم به 7 میلیون تومان می رسد. در واقع این خودرو در نخستین روز های معاملاتی فروردین با قیمت 323 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای

در مورد تفاوت قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای نیز اختلاف بسیار چشمگیر است و به حدود 30 درصد می رسد. در حال حاضر ایران خودرو رانا پلاس را 215 میلیون و 33 هزار تومان و رانا پلاس سقف شیشه ای را 228 میلیون و 545 هرار تومان می فروشد.

اختلاف بازار و کارخانه رانا پلاس با این حساب، 84 میلیون و 967 هزار تومان است. این تفاوت قیمت در مورد رانا پلاس سقف شیشه ای به 101 میلیون و 455 هزار تومان می رسد.

منبع: فرادید
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2236

به "قیمت تازه رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تازه رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید