لو رفتن طراحی اولین گوشی تاشوی گوگل

به گزارش علی آباد جدید، ساعاتی قبل یکی از مشهورترین افشاگران با انتشار یک ویدیو در کانال یوتیوب خود طراحی اولین گوشی تاشوی گوگل موسوم به پیکسل فولد را لو داد.

لو رفتن طراحی اولین گوشی تاشوی گوگل

جان پروسر که یکی از مشهورترین افشاگران محسوب می شود، ساعاتی قبل با انتشار یک ویدیو در کانال یوتیوب خود طراحی اولین گوشی تاشوی گوگل موسوم به پیکسل فولد را لو داد.

البته ممکن است این گوشی تحت عنوان پیکسل نوت پد راهی بازار شود.

همین ابتدا باید بگوییم که این رندر ها بر اساس فایل های CAD نیستند و این افشاگر اعلام کرده که بر اساس تصاویر دریافتی و دیگر اطلاعات ارائه شده، این رندر ها را ایجاد کرده است؛ بنابراین ممکن است در برخی جزئیات با گوشی نهایی فرق داشته باشد. اما در کل به نظر می رسد گوشی تاشوی گوگل چنین شکل و شمایلی خواهد داشت.

طبق این رندرها، پنل پشتی این گوشی یادآوری گوگل پیکسل 7 پرو است و ماژول دوربین آن تفاوت زیادی با این گوشی ندارد. این افشاگر مدعی شده است که گوشی مورد نظر از بدنه مبتنی بر شیشه و فلز بهره می برد. در بخش داخلی شاهد حاشیه های ضخیم نمایشگر هستیم و در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر دوربین سلفی تعبیه شده است. در حفره نمایشگر بیرونی که در بخش مرکزی قسمت فوقانی آن تعبیه شده یک دوربین سلفی قرار گرفته است.

این افشاگر می گوید که گوشی مورد نظر به عنوان پیکسل فولد به دست کاربران می رسد و نام پیکسل نوت پد برای آن انتخاب نشده است.

این گوشی قرار نیست قیمت پایینی داشته باشد؛ بنابراین مانند گلکسی زد فولد گوگل قصد دارد برای آن قیمت بسیار بالایی حدود 1800 دلار در نظر بگیرد.

اگر ادعای این افشاگر صحت داشته باشد، اواسط 2023 در رویداد I/O شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود و بنابراین بدون شک تا آن زمان اطلاعات زیادی از این گوشی فاش می شود.

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2262

به "لو رفتن طراحی اولین گوشی تاشوی گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن طراحی اولین گوشی تاشوی گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید