ممنوعیت تردد در محورهای بین شهری ایلام ادامه دارد

به گزارش علی آباد جدید، رئیس پلیس راه ایلام گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا، تردد در محورهای بین شهری ایلام همچنان ممنوع است.

ممنوعیت تردد در محورهای بین شهری ایلام ادامه دارد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای گذشته در استان، پلیس راه انتظامی استان ایلام با افزایش تیم های گشتی در ورودی های استان و محورهای برون شهری برای بازگشت خودروهای غیربومی و اعمال قانون رانندگان بدون مجوز تردد در جاده ها، به جریمه 5 میلیون ریالی اقدام نموده است.

وی گفت: همچنین با اعزام تیم های ضربتی و عملیاتی به مناطقی که بیشترین فراوانی تردد را دارند رانندگان متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند.

همتی زاده افزود: با توجه به اینکه پلیس راه انتظامی استان به وسیله صدا و سیما و سایت های خبری در مورد چگونگی تردد وسایل نقلیه اطلاع رسانی نموده است، چنانچه رانندگان وسایل نقلیه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت ترددهای بین شهری بی توجهی نمایند، ماموران پلیس راه وسیله نقلیه آنها را توقیف می نمایند.

این مقام انتظامی در پایان توضیح داد: از شهروندان تقاضا می گردد تا زمان قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از ترددهای غیرضروری و بدون مجوز در مسیرهای بین شهری جداً خودداری نمایند و نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1023

به "ممنوعیت تردد در محورهای بین شهری ایلام ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد در محورهای بین شهری ایلام ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید