نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 برگزار می گردد ، زمان برگزاری

به گزارش علی آباد جدید، نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 با حضور خودروهای وارداتی و مونتاژی در آبان ماه برگزار می گردد. این نمایشگاه هجدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو اصفهان است. حضور هشت شرکت وارد کننده خودرو در این نمایشگاه قطعی شده است. در ادامه گزارش جزئیات و زمان برگزاری نمایشگاه را بخوانید.

نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 برگزار می گردد ، زمان برگزاری

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 یکی از مهم ترین نمایشگاه های تخصصی خودرو در کشور است که هجدهمین دوره آن آبان ماه برگزار خواهد شد. خودروهای وارداتی مانند هاوال، اشکودا، سوزوکی، سانگ یانگ، نیسان و… از حاضران این نمایشگاه خواهند بود. احتمال حضور خودروی آواتار با طراحی نادر فقیه زاده نیز وجود دارد.

در محل نمایشگاه های بین المللی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

جزییات نمایشگاه خودرو اصفهان 1403

ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان درباره جزئیات این نمایشگاه گفت: حضور هشت شرکت واردکننده خودرو در هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان قطعی شده است.

تا به امروز حضور خودروهای وارداتی با برندهای هاوال، هیوندای، سوزوکی، ام.جی، گک، اشکودا، سانگ یانگ، هونگچی، بنز، نیسان، تویوتا و… در هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان قطعی شده است.

پیش بینی می گردد که با توجه به اهمیت استان اصفهان برای واردکنندگان خودرو، ضمن معرفی خودروهای تازه وارداتی در نمایشگاه خودرو اصفهان، شاهد برپایی یکی از مهم ترین نمایشگاه های خودرو کشور تا پیش از نمایشگاه خودرو تهران باشیم.

هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از 13 تا 16 آبان ماه 1403 از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه های بین المللی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

در صورت دریافت اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: بیت ران
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2442

به "نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 برگزار می گردد ، زمان برگزاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 برگزار می گردد ، زمان برگزاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید