نوروزی: در جایگاهی نیستم که در کار بنا دخالت کنم

به گزارش علی آباد جدید، قهرمان المپیک 2012 لندن گفت که حرف هایش در خصوص کشتی فرنگی نظر کارشناسی است و در جایگاهی قرار ندارد که در کار سرمربی تیم ملی دخالت کند.

نوروزی: در جایگاهی نیستم که در کار بنا دخالت کنم

امید نوروزی درباره انتصابش به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور کشتی فرنگی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: به عنوان یک عضو کوچک از خانواده عظیم کشتی، با هدف یاری و همراهی فدراسیون و کشتی آمده ام. به عنوان یک فرد دلسوز اگر بتوانم کاری برای قهرمانان و استان های کشتی خیز و در شهرهایی که مهد کشتی فرنگی هستند، انجام خواهم داد. هر کسی که نظر و پیشهاد و بحث فنی دارد حتما پیگیری و رصد می کنم.

وی در خصوص اینکه خیلی ها پست های مشاوری در ورزش را فرمالیته می دانند، اظهار داشت: اینطور نیست. من آدمی هستم که بی طرف نظرات کارشناسی ام را می گویم و وقتی حرفی کارشناسی و درست باشد، باید انجام گردد. اگر قرار بود حرف هایی که در خصوص فرمالیته بودن پست مشاوری می گویند، درست باشد، برای همه نفری یک حکم بزنند. این کلمه خوبی نیست.

نوروزی ادامه داد: نمی دانم بعضی چه دیدگاهی دارند. کسی که به عنوان مشاور عالی فدراسیون انتخاب می گردد باید یاری کند و گوشه ای از کار را بگیرد، کنار قهرمانان و کشتی بایستد و قوت قلبی برای فدراسیون و کشتی باشد و یک گوشه کار را جمع کند.

در حالی که خیلی ها از گذشته معتقد بودند بنا و نوروزی به خاطر اختلافات قدیمی نمی توانند با هم همکاری نمایند، این قهرمان سابق کشتی فرنگی دنیا و المپیک تاکید نمود: محمد بنا به عنوان یک مربی زحمتکش سال ها کوشش نموده و همواره قابل احترام است. من مسئله ای با کسی ندارم. بنا به عنوان یک پیشکسوت و مربی خوب، شایسته احترام است و همواره دوستش داشته و دارم. محمد بنا استاد ما است و خودم را در جایگاهی نمی بینم که بخواهم در کار او دخالت کنم. هر یاریی از دستم بربیاید، انجام خواهم داد.

نوروزی گفت: اگر در خصوص تیم ملی و کشتی فرنگی صحبت می کنم این نظر کارشناسی یک قهرمان است، اصلا بحث خصومت شخصی و موضع گیری در میان نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1602

به "نوروزی: در جایگاهی نیستم که در کار بنا دخالت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: در جایگاهی نیستم که در کار بنا دخالت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید