نگاهی به مشخصات کیا استینگر 2021؛ اسپرت ترین سدان کره ای ها

به گزارش علی آباد جدید، سدان اسپرت کیا استینگر از این پس فقط یک پیشرانه خواهد داشت و موتور 3.3 لیتری بنزینی V6 توئین توربوشارژ که در استینگر GT S استفاده شده را حفظ خواهد نمود. فروش ناامیدکننده کیا استینگر علت اصلی چنین تصمیمی برآورد می گردد.

نگاهی به مشخصات کیا استینگر 2021؛ اسپرت ترین سدان کره ای ها

موتور 2 لیتری بنزینی و موتور 2.2 لیتری دیزلی کیا استینگر کنونی فقط تا زمانی در دسترس خواهند بود که در انبار موجود باشند و وقتی نسخه فیس لیفت در اروپا عرضه گردد دیگر استفاده نخواهند شد.

موتور شش سیلندر بنزینی از سیستم اگزوز متغیر جدید با یک شیر پروانه ای برای افزایش یا کاهش صدا بسته به حالت رانندگی استفاده می نماید. سیستم تنفس جدید موتور همچنین توان کیا استینگر را 3 اسب بخار افزایش می دهد تا این رقم به 368 اسب بخار برسد.

به روزرسانی های طراحی خارجی

طراحی کیا استینگر با تغییرات ظریف بدنه و یک کابین به روزشده برای تأکید بر ذات گرن توریسمو آن بازبینی شده است. کیا استینگر اکنون از هر زمان دیگری بیشتر شبیه به یک خودرو GT به نظر می رسد.

در جلو، کیا چراغ های LED استینگر را دوباره طراحی نموده تا در شب تیره تر و صاف تر ظاهر شوند، در حالی که چراغ های عقب این سدان به اندازه عرض بدنه خودرو کشیده شده اند. چراغ های راهنمای عقب دوباره طراحی شده تا شبیه پرچم خط انتها مسابقه به نظر برسند.

توماس شمرا، رئیس محصولات گروه هیوندای موتور می گوید: کیا استینگر بهترین خودروی ما از نظر تمرکز روی کیفیت رانندگی باقی می ماند و توانایی طی کردن مسافت های زیاد با القای حس آرامش برای راننده را دارد.

خریداران قادر خواهند بود تا یک اگزوز نقره ای عریض و یک دیفیوزر در عقب را سفارش دهند. دو طراحی رینگ آلیاژی آلومینیومی جدید در ابعاد 18 و 19 اینچی به عنوان کوشش کیا برای اسپرت کردن بیش از پیش این سدان به آن اضافه شده است.

کیا دو کیت بدنه جدید برای استینگر ارائه خواهد نمود که در دو پکیج تیره و پکیج مشکی قابل انتخاب هستند که پکیج دوم فقط در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

با این حال، پکیج تیره در بسیاری از بازارهای جهان روی انواع استینگر در دسترس خواهد بود. این پکیج یک دیفیوزر مشکی و سر اگزوزهای عریض و همچنین نماد استینگر روی درب عقب را به آن اضافه می نماید.

کابینی لوکس تر برای کیا استینگر

کابین کیا استینگر جدید هم شامل به روزرسانی های متعددی بوده است. بیشتر این به روزرسانی ها بر روی تقویت سیستم سرگرمی رسانه ای و تکنولوژی متمرکز هستند که یک صفحه نمایش لمسی جدید 10.25 اینچی با قابلیت اسپلیت اسکرین امکاناتی چون اتصال بلوتوثی و کنترل صوتی را در اختیار شما قرار می دهد.

یک صفحه لمسی جدید و باریک تر 8 اینچی همراه با اندروید اتو و اپل کارپلی به عنوان تجهیزات استاندارد روی این مدل عرضه می شوند. یک نمایشگر خوشه ابزار بزرگتر (حدودا 4.2 اینچی) هم به صورت استاندارد عرضه می گردد.

امکانات خودروهای هوشمند امروزی از جمله استارت موتور از راه دور هم همراه با کیا اسیتنگر جدید عرضه می گردد. مجموعه عملنمودهای یاری راننده به طور جامع و با قابلیت ها و امکانات جدید به روز شده است.

در حالی که بقیه بخش های داخلی استینگر تغییری ننموده، مواد جدید استفاده شده در کابین آن را لوکس تر از گذشته جلوه می دهند و احساس پس از خرید بهتری را برای مشتری ایجاد خواهند کرد.

یک روکش کرومی روی فرمان و نمایشگر ابزار دیجیتالی اضافه شده است. دوخت متضاد روی داشبورد و درها بسته به مشخصات مدل، و همچنین یک روکش مشکی براق روی داشبورد در دسترس است تا کیا استینگر زیباتر و لوکس تر از همواره به نظر برسد.

منبع: AUTOCAR

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1316

به "نگاهی به مشخصات کیا استینگر 2021؛ اسپرت ترین سدان کره ای ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به مشخصات کیا استینگر 2021؛ اسپرت ترین سدان کره ای ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید