ژل های چهره زهره فکور شکیبا ریخت ! ، دکتر مقصر کیست؟!

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران:زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده ایرانی است که این بار با چهره ای نه چندان جالب تبلیغی نو برای فالوور هایش آورده است!

ژل های چهره زهره فکور شکیبا ریخت ! ، دکتر مقصر کیست؟!

زهره فکور شکیبا بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است که البته با توجه به حرکات جدیدش بیشتر زهره فکور شکیبا را باید تستر لوازم آرایش و عمل های زیبایی دانست تا هنرمند! زهره فکورشکیبا خیلی وقت است که از دنیای بازیگری دور شده و دائما او را در سالن های زیبایی می بینیم. ظاهرا زهره فکور شکیبا در گذشته از چهره خود به هیچ عنوان راضی نبوه که حالا صورت خود را کوبیده و از نو ساخته! ناگفته نماند زهره فکور شکیبا تبلیغ این سالن ها و مطب ها را هم می نماید و اگر به چهره اش دقت کنید متوجه می شوید که تبلیغ هایش آن قدر ها هم مورد اعتماد و درست حسابی نیست.

وی به تازگی هم ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال شرح و تبلیغ برای یک پیج خدمات ابرو است. ظاهرا زهره خانم تنها تبلیغ و عایدی برایش مهم است و حتی به خودش هم رحم نمی نماید!

جالب اینجاست او نظرات این پست خود را بسته چون خودش هم می داند چه راهی را پیش رو گرفته است. هنرمندانی مثل خانم لیلا حاتمی هیچ گاه چنین تبلیغ هایی را انجام نمی دهند و حتی تا جای ممکن دست به چهره شان نمی زنند تا نچرال و طبیعی بمانند و البته اعتماد به نفس خود را هم دارند.

انجام عمل های زیبایی حرکت بدی نیست اما در صورتی که در راستای زیبا تر شدن شخص باشد و حد و حدودی هم دارد، نه اینکه برای تبلیغ و پول جسم خود را زیر دست هر پزشک درجه چندی ببری! در ادامه عکس خانم بازیگر را در کنار دکتری که تبلیغ نموده مشاهده می کنید. ظاهرا آقای دکتر جوان میخواهد پیج کاری خود را به وسیله سلبریتی ها بالا ببرد نه کیفیت کار خود!

منبع:شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1970

به "ژل های چهره زهره فکور شکیبا ریخت ! ، دکتر مقصر کیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژل های چهره زهره فکور شکیبا ریخت ! ، دکتر مقصر کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید