گودزیلا؛ هیولای پنجاه میلیون دلاری هالیوود

به گزارش علی آباد جدید، طبق پیش بینی ها، فیلم سینمایی گودزیلا:پادشاه هیولا ها آغاز 50 میلیون دلاری را در افتتاحیه خواهد داشت.

گودزیلا؛ هیولای پنجاه میلیون دلاری هالیوود

به گزارش خبرنگار به نقل از ورایتی، پیش بینی های این هفته گیشه فروش نشان می دهد که فیلم سینمایی گودزیلا: پادشاه هیولاها در این هفته با 4108 سینما در آمریکای شمالی، به میزان 50 میلیون دلار فروش خواهد داشت.

با این اوصاف فیلم جدید کمپانی دیزنی، به نام علاءالدین با حدود 41 میلیون دلار در رتبه دوم قرار خواهد گرفت و در این بین نیز فیلم های نو رسیده راکتمن با 22 میلیون و ما/Ma با 20 میلون دلار در رتبه های بعدی قرار می گیرند. فیلم سینمایی جان ویک نیز با 10 میلیون دلار در صندلی پنجم به کارش خاتمه می دهد.

گودزیلا:پادشاه هیولا ها سی و پنجمین فیلم این مجموعه فیلم سینمایی 65 ساله است و در بازه 50 تا 55 میلیون دلار فروش خواهد داشت. این فیلم سومین بخش از دنیای افسانه ای هیولا هاست و در فروش افتتاحیه پشت سر قسمت اصلی این فیلم که 93 دلار در افتتاحیه، 200 میلیون دلار به صورت داخلی و در مجموع 530 میلیون دلار فروش نموده بود، قرار می گیرد. گودزیلا همچنین در رقابت فروش افتتاحیه، فیلم کونگ:جزیره جمجمه را با فروش 61 میلیونی در مقابل خود می بیند.

فیلم سینمایی گودزیلا به کارگردانی مایکل دووگرتی، داستان یک هیولای ترسناک را روایت می نماید که با رقیب خود یعنی گیدورا شاه و دیگر موجودات تاریخی که قصد تخریب زمین را دارند، مبارزه می نماید. در این فیلم که امتیاز ضعیف 41 درصد از سوی منتقدین را دریافت نموده است با توجه خوب مخاطبان روبرو شده، بازیگرانی از جمله ویرا فارمیگا، کن واتانابه، سالی هاوکینز و کایل چندلر ایفای نقش می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 289

به "گودزیلا؛ هیولای پنجاه میلیون دلاری هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودزیلا؛ هیولای پنجاه میلیون دلاری هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید