3 سریال و 7 فیلم بر اساس بازی های سونی در دست ساخت است

به گزارش علی آباد جدید، در زمانه ای که فارغ از کیفیت اثر، بسیاری از شرکت ها علاقه مندی خود را به ساخت فیلم ها و سریال های مختلف از سری بازی های معروف نشان می دهند، طبیعی است که سونی که خود سال ها با سونی پیکچرز دستی در صنعت سینما دارد، تصمیم بگیرد که بازی های مختلف و محبوبش را به فیلم های سینمایی یا سریال های تلویزیونی تبدیل کند و با این جریان همراه شود.

3 سریال و 7 فیلم بر اساس بازی های سونی در دست ساخت است

به تازگی مشخص شده است که اقتباس های زیادی از بازی های شرکت سونی در راه سینماها و سریال های تلویزیونی است. تونی وینچی کوئرا، مدیرعامل و رییس سونی پیکچرز، در جریان مصاحبه خود با CNBC گفت که بخش های مختلف شرکت سونی برای ساخت سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی بر اساس مجموعه های معروف و پرطرفدار پلی استیشن در آینده همکاری خواهند کرد. اگرچه او اعلام نکرد که قرار است شاهد اقتباس از چه بازی هایی باشیم، اما این نکته را اظهار داشت که در حال حاضر سونی پیکچرز می خواهد 3 فیلم و 7 سریال تلویزیونی را از مجموعه بازی های پلی استیشن بسازد.

غالب مصاحبه درباره برنامه های آینده سونی پیکچرز است و وینچی کوئرا به این نکته اشاره می کند که سونی پیکچرز قصد دارد در سال 2021 همچنان فرایند سنتی اکران فیلم ها در سالن های سینما را ادامه دهد. این دقیقا مقابل کاری است که شرکت برادران وارنر می خواهند با اکران هم زمان فیلم ها در سینما و عرضه آن ها به صورت دیجیتالی انجام دهد. با وجود این، در بخشی از مصاحبه، وینچی کوئرا درباره چگونگی همکاری بخش های مختلف سونی در این زمینه صحبت کرده است.

او در ادامه صحبت های خود می گوید:

یکی از سه فیلمی که از ساخت و اکران آن مطمئن شده ایم و وینچی کوئرا هم به آن اشاره کرده، فیلم آنچارتد است که بعد از سال های زیاد و تعویض کارگردان های مختلف، بالاخره فیلم برداری آن تکمیل شد و قرار است در سال آینده اکران شود. داستان فیلم قرار است پیش درآمدی برای داستان سری بازی آنچارتد باشد. در این فیلم تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش سالی ایفای نقش خواهند کرد. حتی چندی پیش نولان نورث صداپیشه نیتن دریک در سری بازی آنچارتد، به محل فیلم برداری این فیلم رفته بود و با تام هالند دیداری داشته بود که تصویری از آن دیدار هم منتشر شده است. پس از آن هم تام هالند اولین تصویر خود در نقش نیتن دریک را منتشر کرد.

از آن طرف در میان سریال ها هم از ساخت سریالی بر اساس بازی The Last of Us آگاهی داریم. سریالی که قرار است توسط کریگ مازن (خالق سریال چرنوبیل) و همین طور نیل دراکمن (کارگردان و نویسنده بازی لست آو آس) ساخته و توسط شبکه HBO پخش شود. چندی پیش هم HBO به صورت رسمی مجوز ساخت سریال را صادر کرد تا کارها روی آن شروع شود. با این حال، هنوز جزئیاتی از بازیگران این سریال اعلام نشده است و نمی دانیم چه بازیگرانی قرار است در نقش شخصیت های جول و الی ایفای نقش کنند.

چندی پیش اعلام شده بود که قرار است سریالی بر اساس سری بازی Twisted Metal ساخته شود اما برای دیگر فیلم ها و سریال هایی که در حال حاضر از روی مجموعه ها بازی های سونی در حال ساخت هستند یا قرار است در آینده ساخته شوند، اطلاع زیادی نداریم. با این حال، گزینه های محتمل و شایعه های نسبتا زیادی برای ساخت اقتباس هایی از بازی های محبوبی نظیر گاد او وار، هورایزن زیرو داون یا حتی سری بازی رچت اند کلنک که در گذشته هم انیمیشنی از آن منتشر شده بود، وجود دارد. باید منتظر ماند و دید که سونی چه برنامه ای را برای طرفداران خود تدارک دیده است.

نظر شما چیست؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1524

به "3 سریال و 7 فیلم بر اساس بازی های سونی در دست ساخت است" امتیاز دهید

1 کاربر به "3 سریال و 7 فیلم بر اساس بازی های سونی در دست ساخت است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 سریال و 7 فیلم بر اساس بازی های سونی در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید