آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 26 فروردین)

به گزارش علی آباد جدید، قیمت لپ تاپ های مطرح برند های مختلف در بازار به تاریخ 26 فروردین 98 را در این خبر پیگیری کنید.

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 26 فروردین)

به گزارش خبرنگار ، رایانه های شخصی دیگر مثل سابق پرطرفدار نیستند و حالا رایانه های همراه جای اینگونه فراوریات را گرفته اند. لپ تاپ ها به دلیل قابل حمل بودن، درصد زیادی از احتیاج های کاربران را برطرف می نمایند و موجب می گردد اطلاعات خریداران در هر محلی در دسترس باشد. اجرای پروژه های مختلف، کنفرانس ها و انجام کار در خارج از خانه، برترین ویژگی است که رایانه های همراه را محبوب ساخته است. در این گزارش، آخرین قیمت لپ تاپ های بازار به تاریخ 26 فروردین 98 را مشاهده می کنید. در ماه ابتدایی سال وضعیت بازار لپ تاپ آرام است و تغیرات قیمتی خاصی دیده نمی گردد.

شرکت ایسوس

ایسوس از آن شرکت هایی نیست که بتواند برای تمامی علایق و سلیقه های لپ تاپ فراوری کند و مدل های مختلف فراوریی این شرکت مناسب همه نیستند. تنها کاربران حرفه ای که به خرید رایانه همراه قدرتمند و با توان احتیاج دارند از هواداران ایسوس هستند. اکثر مدل های این شرکت در حد بالارده و گیمینگ است که مخاطبان خاص خود را دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت لنوو

در حال حاضر شاید بتوان گفت بیشترین تنوع محصولات در بازار لپ تاپ ایران مربوط به فراوریات لنوو است، لپ تاپ های لنوو در بازه قیمتی متفاوت محبوبیت زیادی در ایران دارد. در چند وقت اخیر مدل هایی مانند V110 و 330 به واسطه قیمت خوب و امکانات مناسب فروش خوبی در بازار دارند. در بازار لپتاپ در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت اپل

شرکت اپل در کنار فراوری محصولات متنوع خود، سال ها است که به ساخت رایانه های همراه باکیفیت مشغول است که هواداران زیادی در دنیا دارد. لپ تاپ های این شرکت از نظر فنی همیشه قدرتمند فراوری می شوند و ظرافت به کار رفته در طراحی ظاهری لپ تاپ های اپل نیز به جذابیت بیشتر این محصولات یاری می نماید. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت اپل در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت دل

شرکت دل یکی از برندهای قدرتمند بازار لپ تاپ به حساب می آید این شرکت همیشه با فراوری محصولات با دوام و با کیفیت رضایت خریداران را جلب نموده است. مدل اینسپران و لتیتود شرکت دل یکی از محبوب ترین لپ تاپ های این شرکت محسوب می گردد که علاوه بر تنوع بالا در قطعات قنی، قیمت مناسبی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت دل در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت اچ پی

لپ تاپ های شرکت اچ پی برای کاربران حرفه ای ساخته شده اند، این شرکت با نزدیک به 80 سال تجربه در فراوری محصولات رایانه ای یکی از معتبرترین نام های این حوزه به شمار می رود. لپ تاپ های این شرکت نیز همیشه حضور خوبی در بازار ایران داشتند و از برند های محبوب بازار ایران محسوب می شوند. سعی در در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ایسر

لپ تاپ ها ایسر نیز از قدیمی ترین برند ها بازار ایران هستند که همیشه مورد توجه خریداران بوده است. این شرکت با فراوری سری اینسپایر نیز توانسته به یکی از مطرح ترین نام ها در بازار لپ تاپ ها میان رده باشد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت در چد سال اخیر با خانواده سرفیس خود حضور قدرتمندی در بازار رایانه های همراه در دنیا داشته است. این شرکت در بازار ایران نیز با مدل های مختلف سرفیس بوک و سرفیس لپ تاپ شناخته می گردد، از ویژگی های اصلی مدل های سرفیس می توان به طراحی جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت بالا آن اشاره نمود. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ام اس آی

شرکت تایوانی ام اس آی از قدیمی ترین فراوری نمایندگان تجهیزات رایانه ای در دنیا است که بیشتر به واسطه مادربرد های خود مشهور است. لپ تاپ ها این شرکت نیز با تنوع بالا و قیمت ها مناسب از محبوب ترین مدل ها بازار هستند. شرکت ام اس آی از معتبرترین شرکت ها فراوری مادربرد نیز است و در ساخت مادربرد گیمینگ نیز سابقه طولانی دارد، همین مورد موجب شده تا لپ تاپ ها گیمینگ این شرکت نیز از مدل ها پرفروش بازار باشد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ام اس آی در بازار را مشاهده می کنید:

گزارش از عبدالله مطیع

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 19 فروردین) +جدول

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 253

به "آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 26 فروردین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 26 فروردین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید