آدام شف: مرحله بعدی برای استیضاح ترامپ در دست انجام است

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آدام شف روز یکشنبه خاطرنشان کرد که قانونگذاران دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا مرحله بعدی در فرایند تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ را که شامل نگارش گزارشی در مورد یافته هایشان است، شروع نموده اند؛ اما هنوز امکان برگزاری جلسات شهادت و دادرسی بیشتر وجود دارد.

آدام شف: مرحله بعدی برای استیضاح ترامپ در دست انجام است

آدام شف که هیأت تحت ریاست وی راهنمایی تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ را برعهده دارد، گفت که این کمیته پس از برگزاری جلسات دادرسی علنی و ادای شهادت مقامات کنونی و پیشین آمریکا در دو هفته گذشته، کار بر روی گزارش مزبور را شروع نموده است.

این هیأت تاکنون پنج جلسه دادرسی علنی برگزار نموده است.

لازم به ذکر است که این گزارش گامی مهم به سوی تصویب احتمالی بند استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا علیه رئیس جمهور جمهوریخواه این کشور است. در صورت تصویب این بند قانونی در مجلس نمایندگان، مجلس سنا که تحت کنترل جمهوریخواهان قرار گرفته است برای تصمیم گیری در خصوص محکوم کردن ترامپ و عزل وی از مقام ریاست جمهوری یک جلسه دادرسی برگزار خواهد نمود.

تا به امروز جمهوریخواهان تمایل اندکی به برکناری ترامپ که درصدد کسب پیروزی مجدد در انتخابات 2020 آمریکا است، نشان داده اند.

آدام شف در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت: ما احتمال برگزاری جلسات ادای شهادت و دادرسی بیشتر را رد نمی کنیم. ما در حال کسب اسناد و مدارک بیشتری هستیم. از این رو این کار تحقیقاتی در دست انجام است.

لازم به ذکر است که دموکراتهای آمریکا ترامپ را به سوء استفاده از قدرت و تحت فشار قرار دادن یک متحد آمریکا (دولت اوکراین) برای دخالت در انتخابات این کشور به نفع وی و به زیان رقیب انتخاباتی اش جو بایدن متهم می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 648

به "آدام شف: مرحله بعدی برای استیضاح ترامپ در دست انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام شف: مرحله بعدی برای استیضاح ترامپ در دست انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید