شروع انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی علوم پزشکی

به گزارش علی آباد جدید، با توجه به دستور وزیر بهداشت و مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو شرایط تکمیل ظرفیت رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی در مقطع دکتری تخصصی فراهم شد.

شروع انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی علوم پزشکی

به گزارش خبرنگاران، مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای بیان کرد: با توجه به دستور وزیر بهداشت و با عنایت به مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو در هفت مهرماه 98 شرایط تکمیل ظرفیت رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) فراهم شد.

تمامی افراد اعم از قبولی یا مردودی که به مرحله مصاحبه دعوت شده اند و دارای نمره مصاحبه هستند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت در هر یک از دوره های عادی یا شهریه پرداز پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آنها لغو شده و قابل بازگشت نیست.

افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره های عادی پذیرفته می شوند، در صورت عدم ثبت نام یا انصراف مشمول محرومیت یکساله خواهند شد.

زمان آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان توسط دانشگاه محل پذیرش مشخص می گردد.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت، هفته دوم آبان ماه اعلام خواهد شد.

جدول تکمیل ظرفیت از ساعت 10صبح روز شنبه، 13 مهر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 14 مهر تا سه شنبه 16 مهر نسبت به انتخاب رشته محل به وسیله همین سایت اقدام نمایند.

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 در 64 رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، 2 رشته دندانپزشکی و 13 رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و آدینه 30 و 31 خردادماه 98 با حضور بیش از 6 هزار داوطلب برگزار گردید.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 روز 27 تیرماه منتشر شد و مصاحبه داوطلبان مجاز در هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور انجام شد و نتایج نهایی 25 شهریورماه منتشر شد.

پس از اعلام نتایج نهایی بعضی از داوطلبان نسبت به ظرفیت ها و اعمال قوانین اعتراضاتی را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 507

به "شروع انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید