آیفون 11 (ارزان ترین مدل) با سیستم دوربین دوگانه و رنگ های بیشتر معرفی گشت

به گزارش علی آباد جدید، شرکت اپل به طور رسمی از آیفون 11 رونمایی کرد. پس از موفقیت آیفون XR در یک سال گذشته، امشب اپل از یک آیفون رده پایین با نمایشگر LCD در همان رده آیفون XR رونمایی کرد.

آیفون 11 (ارزان ترین مدل) با سیستم دوربین دوگانه و رنگ های بیشتر معرفی گشت

آیفون 11 را تقریبا می توان به روزرسانی 2019 از آیفون XR سال پیش دانست که پرفروش ترین آیفون اپل در یک سال گذشته بوده است.

همانند آیفون XR سال پیش، آیفون 11 از نمایشگری 6.1 اینچ با طراحی تقریبا مشابه گذشته بهره می برد. یک شکاف ناچ در بالای پنل نمایشگر برای دوربین Face ID تعبیه شده است و البته خبر مهم عرضه این گوشی در رنگ های متنوع تری از جمله بنفش، سفید، زرد، سیاه و قرمز است.

بزرگ ترین تغییر اپل در آیفون 11، دوربین پشتی است. سال گذشته، آیفون XR فقط یک دوربین 12 مگاپیکسلی واید با زاویه دید عریض داشت اما اکنون آیفون 11 شامل دو دوربین و سیستم اولترا واید است.

مشخصات دوربین دوگانه

دوربین نخست، 12 مگاپیکسلی با لنز واید 26 میلی متری و دیافراگم f/1.8 است. این لنز دوربین دارای فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز (PDAF) و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. دوربین دوم لنزی اولترا واید 12 مگاپیکسلی دارد. برای سلفی هم دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت مدت پرواز سه بعدی است.

نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 11 از نوع لیکویید رتینا تروتون با پنل LCD و وضوح 1792x828 پیکسل است. باید گفت این نمایشگر نسبت به مدل سال گذشته تا حدودی به روزرسانی شده و از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. این نمایشگر به فشار حساس است و یک شیشه ضد خش روی آن قرار گرفته است.

پردازنده این گوشی A13 با فناوری ساخت 7 نانومتری است. مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود ولی مدل های دیگری با رم 4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایت نیز دارد. مانند آیفون های پیشین، از درگاه شیار کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

جنس این آیفون آلومینیومی سری 7000 است. یک باتری 3110 میلی آمپرساعتی دارد و از قابلیت شارژ معکوس نیز پشتیبانی می کند تا توانایی شارژ دستگاه های دیگر دارای استاندارد Qi را داشته باشد. افزون بر این، دارای قابلیت های شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز هست. این گوشی مجهز به درگاه USB-C، وای فای دوبانده AC و بلوتوث 5 است.

قیمت پایه آیفون 11 حدود 700 دلار است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 417

به "آیفون 11 (ارزان ترین مدل) با سیستم دوربین دوگانه و رنگ های بیشتر معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 11 (ارزان ترین مدل) با سیستم دوربین دوگانه و رنگ های بیشتر معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید