احساساتی شدن ژاوی در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی بارسلونا، می خواهم گریه کنم

به گزارش علی آباد جدید، ژاوی در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی بارسلونا از این گفت که سختی شرایط تیم را درک می نماید اما با انگیزه و جاه طلبی به تیم محبوبش برگشته است.

احساساتی شدن ژاوی در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی بارسلونا، می خواهم گریه کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ژاوی ارناندس در مراسم معارفه خود به طرفداران بارسلونا که در جو پراحساسی در استادیوم نوکمپ برگزار گردید از ایده ها و اهداف خود در مسئولیت تازهش حرف زد.

در ابتدا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا صحبت کرد: ژاوی خوش آمدی. بازگشتت به خانه خودت را خوش آمد می گویم. امروز روز بسیار پراحساسی برای باشگاه ما است. زنده باد بارسا، زنده باد کاتالونیا.

سپس نوبت ژاوی بود که صحبت کند: سپاسگزارم از همه شما. واقعا دارد گریه ام می گیرد. از این باشگاه و این طرفداران همواره سپاسگزارم. می خواهم یک چیز را به شما بگویم: ما برترین تیم در دنیا هستیم.

این صحبت ژاوی با تشویق فراوان و واکنش های طرفداران بارسلونا روبه رو شد. او سپس ادامه داد: برای من یک لحظه احساسی است و فقط می توانم بگویم زنده باد بارسلونا، زنده باد کاتالونیا. بارسلونا نمی تواند بازنده باشد، ما می خواهیم همه چیز را ببریم.

مربی تازه بارسلونا سپس در خصوص برنامه های خود حرف زد: از فردا استارت خواهیم زد. به خانه خودم برگشته ام. در شرایط سختی قرار داریم اما انگیزه و جاه طلبی زیادی داریم. از اعتمادی که باشگاه به من داشته سپاسگزارم. می خواهم به بازیکان تیم مثبت نگری و انگیزه را تزریق کنم و از آنها هم می خواهم که جاه طلب باشند. ما باید در پی برترین درجات باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1986

به "احساساتی شدن ژاوی در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی بارسلونا، می خواهم گریه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احساساتی شدن ژاوی در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی بارسلونا، می خواهم گریه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید