لوئیس سوارس به الهلال می پیوندد؟

به گزارش علی آباد جدید، لوئیس سوارس که قرارداد فعلی اش با اتلتیکومادرید در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد، به نظر می رسد، برنامه ای برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد، این در حالی است که رابطه او با دیه گه سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو سرد شده است.

لوئیس سوارس به الهلال می پیوندد؟

بعضی رسانه های عربستانی و اسپانیایی اطلاع داده اند که مهاجم پیشین بارسلونا مورد توجه باشگاه الهلال عربستان واقع شده است. در یکی از این گزارش ها؛ روزنامه سعودی البلاد مدعی شده که سوارس مورد توجه مدیران باشگاه الهلال واقع شده است و آنها در پی این هستند تا قبل از حضور در جام دنیای باشگاه ها با او قرارداد ببندند. بعلاوه پایگاه خبری سعودی اسپورت عربستان مدعی شد؛ در یک شگفتی بزرگ مسئولان باشگاه الهلال و فهد بن نافل رئیس باشگاه با لوئیس سوارس به منظور حضور در جام باشگاه های دنیا به توافق رسیده اند. سعودی اسپورت بعلاوه مدعی شده که سوارس پیشنهاد دیگری از باشگاه پیشین خود یعنی بارسلونا دریافت کرد تا به صورت قرضی راهی این تیم گردد اما الهلال در این انتقال بارسا را شکست داد و در این رقابت پیروز شد، چرا که از نظر اقتصادی تنها باشگاهی است که توانسته انتظارات مهاجم اروگوئه ای را برآورده کند.

نشریه فرانسوی le 10 sport اما این موضوع را تکذیب کرد و اطلاع داد؛ در حال حاضر تنها باشگاه آمریکایی اینترمیامی شرایط این مهاجم اروگوئه ای را زیرنظر دارد و نسبت به جذب او علاقه مند است.

سوارس 34 ساله این فصل در 26 بازی برای اتلتیکو به میدان رفته و آمار 9 گل زده و دو پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2163

به "لوئیس سوارس به الهلال می پیوندد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیس سوارس به الهلال می پیوندد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید