ارتقای سطح علمی مهارتی دانشجویان با حمایت خودروسازان

به گزارش علی آباد جدید، معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در تلاشیم ارتباط دانشگاه با صنعت را بیش از پیش تقویت کنیم.

ارتقای سطح علمی مهارتی دانشجویان با حمایت خودروسازان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نتایج درخواست ویزای دانشجویی آمریکا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

میر فخرالدینی، معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: اخیرا همکاری مشترکی با یک شرکت خودروساز شروع نموده ایم تا بتوانیم بهره برداری مناسبی از این ارتباط بین دانشگاه و صنعت داشته باشیم.

او اضافه کرد: با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مشترک، سعی داریم این ارتباط را مستحکم تر کنیم. یکی از خودروسازان؛ ابزارهای صنعتی و ماشین آلات مخصوص را در اختیار ما قرار داده است تا دانشجویان بتوانند از آنها استفاده نمایند و نتیجه بهتری از آموزه های درسی خود داشته باشند .

ثبت تجارب و الگو های پیروز ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه

معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای بیان نمود: باتوجه به اینکه شرکت ایران خودرو در 10 منطقه در کشور مستقر است ما سعی کردیم در هر منطقه یک استان را به عنوان پایلوت انتخاب کنیم. در حال حاضر یکی از حوزه های نزدیک در شهر رشت در حال افتتاح است و بعد از آن نیز شهر های تبریز، مشهد، کرمان، هرمزگان و تهران نیز افتتاح می شوند.

میر فخرالدینی بیان کرد: بخش مهمی از کارها صورت گرفته و به بهره برداری رسیده است. این اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقای سطح علمی مهارتی دانشجویان است که کوشش می کنیم ارتباطمان را با سرعت هر چه بیشتر افزایش دهیم و بتوانیم هم دانشجویانی کار آفرین و هم جامعه ای با اقتصاد مقاوم داشته باشیم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 842

به "ارتقای سطح علمی مهارتی دانشجویان با حمایت خودروسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای سطح علمی مهارتی دانشجویان با حمایت خودروسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید