اطلاعات پروازی ایران به دبی

به گزارش علی آباد جدید، آشنایی با اطلاعات پروازی ایران به دبی

بی شک یکی از کشورهایی که ایرانیان بسیار به آن زیاد سفر می نمایند و به جرات نیز می توان گفت که اصلا هم فصل خاصی برای سفر به آن وجود ندارد؛ کشور امارات متحده عربی است، مخصوصا شهر دبی. شاید خیلی از افراد کل کشور امارات را با دبی بشناسند و فقط به امرات برای تماشا این شهر زیبا، مدرن و پر جاذبه به این کشور سفر نمایند. در این مطلب قصد ما بر این است تا برای شما اطلاعات پرواز ایران به دبی را به تفصیل بیاوریم تا با آن آشنا شوید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

اطلاعات پروازی ایران به دبی

پروازهای ایران به سمت امارات متحده در 2 مقصد دبی و شارجه انجام می گردد. البته سهم شارجه از این پروازها بسیار کم است.

شرکت های هواپیمایی امارات، ایران ایر و ماهان بیشترین پروازهای را به مقصد دبی دارند. برای دسترسی به بلیت ایران ایر روی آن کلیک کنید.

شرکت هواپیمایی امارات روزانه 4 پرواز در ساعات 4:25 صبح، 11 صبح، 18:35 عصر و در آخر 23:55 شب به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم صورت می پذیرد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز هر روزه در ساعات 7 صبح و آدینه ها 18:25 عصر به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم پرواز دارد.

شرکت هواپیمایی ماهان نیز روزانه در ساعات 8 صبح و 18:15 عصر به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم پرواز می نماید. برای خرید بلیط هواپیما ماهان به صفحه آن مراجعه کنید.

شرکت های هواپیمایی دیگیری همانند قشم ایر، زاگرس،…، به مقصد دبی پرواز می نمایند. برای اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت های هواپیمایی مراجعه کنید.

فاصله تهران تا دبی 744 مایل و یا به عبارتی 1197 کیلومتر است.

فاصله زمانی تهران تا دبی نیز 2 ساعت و 10 دقیقه است.

برای پرواز به سمت شارجه نیز در روزهای شنبه، سه شنبه، پنج شنبه وآدینه در ساعت 14:30 دقیقه به وقت ایران با پرواز های امارات که به وسیله شرکت هواپیمایی ایر عربیا و یا فلای دبی انجام در فرودگاه بین المللی شارجه به زمین می نشیند.

فاصله تهران تا شارجه نیز 739 مایل و یا به عبارتی 1189 کیلومتر می باشد.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی و یا خرید تور و رزرو هتل به سایت خبرنگاران مراجعه بفرمایید.

توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات درج شده مطابق با اطلاعات موثق در روز دوشنبه 23 بهمن ماه سال 1396 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خبرنگاران مراجعه بفرمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2083

به "اطلاعات پروازی ایران به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پروازی ایران به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید