هتل هالمارک دبی

به گزارش علی آباد جدید، دبی یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار و پر بازدید در بین شهرهای دنیا می باشد و هر ساله هم گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. این گردشگران معمولا برای اقامت در دبی به هتل های مختلف و زیبای این شهر مراجعه می نمایند. یکی از این هتل های مدرن و بسیار زیبای این شهر هتل هالمارک دبی می باشد که هواداران زیادی در بین افراد مختلف مخصوصا مسلمانان دارد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مزیت ها و امکانات هتل هالمارک دبی توضیحاتی را برای شما بیان کنیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

هتل هالمارک دبی

هتل هالمارک دبی

این هتل یکی از برترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره شهر دبی می باشد. هتل هالمارک دبی یکی از دو هتل این شهر است که شئونات اسلامی در آن همچنان رعایت می شود و کسانی که برای آن ها این امر بسیار اهمیت دارد به این هتل برای اقامت مراجعه می کنند.

هتل هالمارک در خیابان شلوغ و پرتردد دبی یعنی خیابان الریگا قرار گرفته است و در واقع در مرکز قلب تجاری این شهر ساخته شده است و به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می پردازد. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

هتل هالمارک دبی و اتاق های آن

هتل هالمارک دبی در کل دارای 114 اتاق و سوییت مختلف می باشد. این اتاق ها و سوییت ها به سبک های مختلفی چون سنتی، لوکس و عربی ساخته شده اند. در بین این اتاق ها هم اتاق های عادی و هم اتاق های بسیار لوکس و زیبا هم وجود دارند که گردشگران و مسافران به انتخاب خود می توانند هر یک از این اتاق ها را انتخاب و در آن اقامت کنند.

در این اتاق ها شما شاهد به کارگیری و استفاده از وسایل بسیار مدرن و به روز می باشید که استفاده از آن ها به شما آرامش خاصی را خواهد داد. بلیط تهران استانبول

هتل هالمارک دبی و استخر آن

این هتل زیبا و لوکس در پشت بام خود دارای یک استخر عظیم و بسیار مجهز می باشد و در تمام طول شبانه روز هم برای گردشگران و مسافران قابل استفاده است. در اطراف این استخر زیبا هم شما می توانید از خدمات حمام و محوطه آفتاب هم استفاده کنید.

از دیگر امکانات استخر این هتل می توان به استخر مجزا برای بچه ها اشاره نمود که دارای انواع مختلفی از وسایل و امکانات برای سرگرم کردن آن ها می باشد. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران

هتل هالمارک دبی و سالن ورزشی

هتل هالمارک دبی دارای یک سالن بسیار مجهز می باشد که دارای تمامی امکانات ورزشی به روز جهان است. در این سالن علاوه بر وسایل و امکانات تناسب اندام شما می توانید از امکاناتی چون سونا، جکوزی و اتاق بخار استفاده کنید.

در این سالن ورزشی خدمات عالی و خاصی هم ارائه می شود و آن هم خدمات انواع ماساژ می باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد

هتل هالمارک و رستوران های آن

این هتل به دلیل داشتن گردشگرانی از کشورهای مختلف جهان رستوران های متعددی هم دارد. این رستوران ها انواع غذاهای کشورهای مختلف از سنتی و محلی گرفته تا انواع غذاهای مدرن را درست نموده و به میهمانان ارائه می کنند.

این هتل دارای یک رستوران سلف سرویس است که دارای انواع غذاها با حجم بسیار زیادی می باشد که در طول شبانه روز آماده ارائه خدمت به میهمانان هتل است. رستوران چینی و ویژه هتل هم دارای غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد و پذیرای همه میهمانان هتل است.

یکی از ویژگی های رستوران ها و بارهای این هتل این است که در آن ها نوشیدنی های الکلی به هیچ اسم سرو نمی شود. خرید بلیط هواپیما

هتل هالمارک دبی و دسترسی های آن

این هتل به دلیل قرار گرفتن در برترین نقطه شهر به تمامی منطقه ها گردشگری و تجاری دبی دسترسی دارد. از مراکز اطراف این هتل می توان به آب نمای معروف دبی، بازار مینا، مراکز خرید عظیم و زیبا و بعلاوه روستای هریتیج اشاره نمود.

این هتل با فرودگاه دبی کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. هتل هالمارک دبی تور گردشگری هم دارد و میهمانان خود را با یک سرویس ترانسفر عالی به سواحل زیبای شهر و دیگر مراکز دیدنی دبی هدایت می نماید. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1895

به "هتل هالمارک دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالمارک دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید