ایرانسل بسته اینترنت و مکالمه ویژه ای برای استقبال از تابستان داد

به گزارش علی آباد جدید، پس از اینکه دیروز، ؛ امروز ایرانسل بسته ویژه مشابهی با عنوان بسته استقبال تابستانه معرفی کرد.

ایرانسل بسته اینترنت و مکالمه ویژه ای برای استقبال از تابستان داد

ایرانسل می گوید کم کم داریم به فصل تابستان نزدیک می شویم و آخرین روزهای بهار را سپری می کنیم. برای استقبال از این فصل پر هیجان و پر از تفریح و بازی و سرگرمی؛ باید آماده باشیم و این بسته استقبال تابستانه می خواهد چنین کاری کند.

در این بسته ویژه، مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند با پرداخت 10 هزار تومان، یک بسته اینترنت 3 گیگابایت 4G LTE به همراه 3 ساعت مکالمه ایرانسلی را با اعتباری 3 روزه دریافت نمایند.

نکته بسیار مهم این بسته، قابلیت تمدید و خرید دوباره آن پس از اتمام است. مدت زمان رزرو این بسته از امروز 23 خردادماه تا 1 تیرماه است. یعنی شما در این بازه می توانید سه بار این بسته ویژه را خریداری و مصرف کنید.

برای خرید بسته استقبال تابستانه ایرانسل، می توانید به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نموده یا کد دستوری #5* را شماره گیری کنید.

بسته استقبال تابستانه ایرانسل دقیقا مانند بسته دهه کرامت همراه اول است؛ فقط عنوان و بهانه آن تغییر پیدا نموده است. در طراحی گرافیکی بسته ایرانسل هم نشانه هایی از دهه کرامت و حرم حضرت امام رضا (ع) دیده می گردد. ضمن اینکه تاریخ بسته دقیقا تا روز میلاد امام رئوف است.

حالا، ما کاری به این عنوان و بهانه نداریم و از همین فرصت کوچک و تخفیف ناچیز برای استفاده و لذت بیشتر از اینترنت 4G استفاده می کنیم.

منبع: شبکه چی
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1798

به "ایرانسل بسته اینترنت و مکالمه ویژه ای برای استقبال از تابستان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل بسته اینترنت و مکالمه ویژه ای برای استقبال از تابستان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید