باغ گیاه شناسی کشور چین

به گزارش علی آباد جدید، باغ گیاه شناسی در جنوب کشور چین یکی از بهترین جاذبه‌ها برای مردم محلی و گردشگران است. در این باغ مجموعه‌ای از نادرترین گیاهان نگهداری می‌شود. مجموعه باغ گیاه شناسی از یک مرکز تحقیقات علمی و فرهنگی نیز دارد. این باغ در کشور چین از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است و به سشه بخش تقسیم می‌شود: بخش پژوهشی و مسکونی، بخش طبیعی محافظت شده به نام دینگهاشان (Dinghushan) و بخش نمایشگاه و پژوهش گیاهان که در این بخش به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

باغ گیاه شناسی کشور چین

بخش پژوهشی و مسکونی The Research and Residential Zone

در این بخش می‌توانید به بازدید مونه ها و بخش های خشک شده گیاهانی که نزدیک به یک میلیون گونه هستند، بپردازید. این بخش شامل برشی از گوشه آزمایشگاه‌های علمی می‌باشد که دانشمندان پژوهش های خود درمباحث گیاه شناسی، منابع گیاهی و دیگر رشته های دانشگاهی را انجام می دهند.

بخش طبیعی محافظت شده دینگهاشان  The Dinghushan Nature Reserve

این بخش در سال 1956 میلادی شکل گرفته است و در آن دینگهاشان (Dinghushan) به عنوان گونه طبیعی محافظت شده، تحت حفاظت است. در این بخش تقریبا 2,400 گونه مختلف از گیاهان گرمسیری و نیمه گرمسیری پرورش داده می‌شود. این بخش همچنین به جنگل جادویی لانگ دانگ (Long Dong Magic Forest) مشهور است. این باغ توسط دو شبه جزیره از باغ‌های باستانی (Relic Garden) و باغ نخل (Palm Garden) احاطه شده و در واقع یک مقایسه مطالعاتی بین این باغ‌ها، باغ باستانی می‌باشد که به نمایش درختان و گیاهان همیشه سبز و باغ نخل که به منعکس کردن گیاهان چهارفصلی می پردازند، وجود دارد. در این مکان بازدیدکنندگان می‌توانند با سبک زندگی روستایی باستانی در گذشته آشنا شوند و درباره شیوه کشاورزی آموزش ببینند. برای تجربه یک سفر متفاوت و دیدنی با دانستن قیمت تور چین به بازدید این باغ بروید.

بخش نمایشگاه و پژوهش گیاهان The Nursery and Exhibition Zone

این بخش از باغ گیاه شناسی از 13 گونه گیاهی مانند ارکیده ها، ماگنولیا (magnolias) و انواع گل های صدتومنی محافظت می‌کند. به طور کلی این بخش به 30 رده از باغ های مختلف به همراه، یک سالن آموزش و چگونگی هنر حفاظت، تقسیم بندی می‌شود.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 623

به "باغ گیاه شناسی کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ گیاه شناسی کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید