برقراری پرواز بین تهران- دوشنبه - بیشکک

به گزارش علی آباد جدید، پرواز تهران - دوشنبه - بیشکک، امروز (چهاردهم بهمن) با پرواز شرکت هواپیمایی ایرانی وارش از تهران به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان و بیشکک پایتخت قرقیزستان انجام شد.

برقراری پرواز بین تهران- دوشنبه - بیشکک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، با پیگیری های اجرا شده، این اقدام به منظور رفاه حال اتباع سه کشور و سفر گردشگران و مجوز سازمان های هواپیمایی کشورهای مذکور، اجرا شده است.

طبق برنامه، زمان این پرواز، روزهای دوشنبه هر هفته ساعت 4 صبح از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت 9:30 صبح (به وقت محلی)همان روز از فرودگاه دوشنبه و ساعت 13(به وقت محلی) از فرودگاه بین المللی بیشکک خواهد بود.

بنا بر اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران، از خردادماه امسال پرواز مستقیم مشهد - دوشنبه برقرار شده است که با توسعه روابط فی مابین، افزایش تعداد مسافران، موافقت سازمان های هواپیمایی دو کشور و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های هواپیمایی ایرانی و تاجیکی، ان شاءالله تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، در آینده نیز افزایش یابد.

در سال گذشته و پس توقف پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان و تاجیک ایر مسافرانی که قصد عزیمت به ایران و تاجیکستان داشتند، می بایست از مسیرغیر مستقیم و به وسیله کشورهای ثالث مسافرت نمایند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 839

به "برقراری پرواز بین تهران- دوشنبه - بیشکک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز بین تهران- دوشنبه - بیشکک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید