کوشش ما قرارگیری نیشابور در صندلی اصلی خود و به روز رسانی سند توسعه شهرستان است

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: کوشش می کنیم شهرستان نیشابور با توجه به تاریخی و سابقه ای که دارد در صندلی اصلی خود قرار بگیرد و سند توسعه این شهرستان را با یاری نمایندگان مردم در مجلس به روز کنیم.

کوشش ما قرارگیری نیشابور در صندلی اصلی خود و به روز رسانی سند توسعه شهرستان است

محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع بندی سفر به شهرستان نیشابور که شامگاه روز گذشته 16 بهمن ماه، در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: هدف از سفرهای شهرستانی، حضور میدانی در همه شهرستان ها و مناطق گوناگون است تا ضمن ملاقات با اقشار مختلف مردم، مسئولان و نخبگان از نزدیک در جریان مسائل قرار بگیریم و با احصاء آن ها تا حصول نتیجه، مطالبات به حق مردم را پیگیری کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیگیری مطالبات رضایتمندی مردم را در پی دارد، اضافه نمود: در استانداری دبیرخانه پیگیری مصوبات راه اندازی شده است که هر روز و هر هفته پیگیری اجرای مصوبات در آن تا حصول نتیجه صورت می گیرد.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های نهفته ارزشمند در شهرستان نیشابور توضیح داد: شهرستان نیشابور از شهرستان های تاریخی و با سابقه ای است که مفاخر و مشاهیر بزرگی دارد، در این راستا تلاشمان این است تا شهرستان نیشابور در صندلی اصلی خود قرار بگیرد و سند توسعه این شهرستان را با یاری نمایندگان مردم در مجلس بروز کنیم.

معتمدیان با بیان اینکه حوزه های کشاورزی، صنعت و معدن، دامپروری، دانشگاهی از ظرفیت های ارزشمند این شهرستان است، تاکید نمود: موضوع توسعه معادن استان را در اولویت قرار دادیم، با این نگرش بیش از 60 نوع ماده معدنی در استان است که ظرفیت خوبی برای توسعه به شمار می رود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه قطعا باید از ظرفیت های ملی در بحث مطالعات و اکتشافات معادن استفاده کنیم، بیان نمود: 23 بهمن ماه تعداد 200 معدن را به وسیله اولین فراخوان عمومی واگذار و در واقع بسترهای لازم برای سرمایه گذاری را فراهم می کنیم و زمینه حضور سرمایه گذاران محیا خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت کارکرد گلخانه ها پرداخت و اضافه نمود: یکی از استان هایی هستیم که بیشترین کسری مخازن آب را داریم، بر این اساس چندین برنامه اجرایی در اجرای سند سازگاری با شرایط کم آبی مطرح بوده و مبحث تغییر الگوی کشت و توسعه گلخانه از اولویت های جدی ما است. اخیرا هم تفاهم نامه ای با وزارت جهاد کشاورزی برای ایجاد هزار هکتار شهرک گلخانه ای در استان منعقد کردیم.

مدیران استان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام باید وقت بگذارند

معتمدیان خطاب به مدیران استان تاکید نمود: مدیران استان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام باید وقت بگذارند، بنابراین یکی از ظرفیت ها برای تکمیل این پروژه ها مولدسازی است که بتوانیم شرایط فروش این املاک و ابنیه را فراهم کنیم تا مبالغش به استان برگردد و در اختیار پروژه های عمرانی نیمه تمام قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: خود را مکلف به پیگیری مسائل مردم می دانیم، در این راستا شیوه مدیریتی باید به این گونه باشد که در معرض مطالبات مردم قرار بگیریم.

گفتنی است، در این جلسه 33 مصوبه در حوزه های گوناگون برای توسعه و پیشرفت شهرستان نیشابور به تصویب رسید.

گفتنی است، پیش از برگزاری نشست جمع بندی، استاندار خراسان رضوی همزمان با سفر خود به شهرستان نیشابور ضمن ملاقات چهره به چهره با مردم، در حضور بعضی از مدیران دستگاه های اجرایی به مسائل آن ها رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1581

به "کوشش ما قرارگیری نیشابور در صندلی اصلی خود و به روز رسانی سند توسعه شهرستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ما قرارگیری نیشابور در صندلی اصلی خود و به روز رسانی سند توسعه شهرستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید