توییتری ها به تردز پیوستند

به گزارش علی آباد جدید، ظاهرا حتی کارمندان توییتر هم نتوانسته اند مقاومت نمایند و به اپلیکیشن تازه تردز شرکت متا پلتفرم پیوسته اند.

توییتری ها به تردز پیوستند

به گزارش ایسنا، تحلیل نشریه دیلی بست نشان می دهد که حداقل 31 نفر از کارمندان توییتر، عضو تردز شده اند.

این نشریه، یک نمونه اتفاقی از 133 کارمند توییتر را انتخاب نموده که در شبکه اجتماعی لینکدین، خود را کارمند توییتر معرفی نموده اند و داشتن حساب آنها در تردز را آنالیز نموده است.

طبق گزارش دیلی بست، دستکم یک کارمند توییتر، در تردز، از این پلتفرم تازه که گفته می گردد کپی برداری از توییتر است، تعریف نموده و نوشته است: برای گفتن این حرف ممکن است اخراج شوم اما من اکنون در توییتر کار می کنم و هرگز واقعا از آن استفاده نکردم. تردز، بهتر است. با این حال، به نظر می رسد کارمندان دیگر توییتر فقط این رقیب تازه را چک نموده اند.

کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن تازه تردز پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می داد روی کف دفتر خوابیده است، به معروفیت رسید، عضو تردز شده است و یکی از پست های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می کرد.

کرافورد بعلاوه به محل کار قبلی خود و لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه توییتر اشاره نمود و در پستی نوشت: شاید یکی بخواهد مدیرعامل اپلیکیشن دیگر را چک کند تا حال و روزش را ببیند. برخورد با فروپاشی عمومی که نمی توانید کنترل نموده یا متوقف کنید، استرس زا است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، تردز متا، به محبوبیت سریع در میان کاربران دست پیدا نموده و به عنوان تهدید جدی برای توییتر ظاهر شده است. این اپلیکیشن از پیوندش با اینستاگرام، سود برده و ظرف مدت پنج روز پس از راه اندازی شدن، 100 میلیون کاربر جذب کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2369

به "توییتری ها به تردز پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتری ها به تردز پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید