تیم والیبال امید سریلانکا مغلوب ازبکستان شد

به گزارش علی آباد جدید، تیم والیبال امید سریلانکا در نخستین بازی از روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا مغلوب تیم والیبال امید ازبکستان شد.

تیم والیبال امید سریلانکا مغلوب ازبکستان شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، ملاقات تیم های ازبکستان و سریلانکا نخستین بازی از روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا صبح امروز برگزار گردید که تیم والیبال امید ازبکستان پیروز شد در سه ست متوالی تیم والیبال امید سریلانکا را مغلوب کند.

ست اول این بازی با نتیجه 25 بر 23 و ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 21 به نفع تیم والیبال امید ازبکستان به انتها رسید و این تیم پیروز شد در ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 21 تیم والیبال امید سریلانکا را مغلوب کند.

بعد از این ملاقات 4 بازی دیگر نیز امروز در روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار می گردد که از ساعت 12 و 30 دقیقه تیم های مالزی و ژاپن و از ساعت 15 نیز تیم های پاکستان و تایلند با یکدیگر رقابت می نمایند.

در مهم ترین ملاقات امروز تیم والیبال امید ایران از ساعت 17:30 برابر قزاقستان به میدان می رود و بعد از این بازی نیز در ساعت 19 و 30 دقیقه تیم های چین و چین تایپه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 745

به "تیم والیبال امید سریلانکا مغلوب ازبکستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال امید سریلانکا مغلوب ازبکستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید