خبرنگاران بسکتبال گرگان در لیگ یک ایران به مشهد باخت

به گزارش علی آباد جدید، گرگان - خبرنگاران - تیم بسکتبال شهرداری نوین گرگان عصر یکشنبه با تقبل شکست 59 - 55 برابر آویژه صنعت پارسا سومین باخت پیاپی خود را در لیگ دسته اول ایران متحمل شد.

خبرنگاران بسکتبال گرگان در لیگ یک ایران به مشهد باخت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران این مسابقه در سومین روز رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور منطقه شمال که 6 تیم به میزبانی گرگان در آن حضور دارند؛ در سالن بسکتبال امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی مرکز استان گلستان برگزار گردید.

در رقابتهای سومین روز که تا شامگاه یکشنبه ادامه داشت مسابقه تیم های ملوان بندرانزلی و کاله تهران هم با پیروزی 74 بر 66 بلندقامتان استان گیلان خاتمه یافت.

همچنین تیم خانه بسکتبال خراسان رضوی با رجحان 67 بر 65 مقابل مهرام شهر قدس به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.

در ادامه این رقابت ها عصر دوشنبه سه ملاقات دیگر برگزار خواهد شد که تیم های ملوان بندرانزلی، کاله تهران و آویژه صنعت پارسا مشهد به ترتیب برابر مهرام شهرقدس، شهرداری نوین گرگان و خانه بسکتبال خراسان رضوی قرار خواهند گرفت.

در خاتمه روز سوم این رقابت ها تیم های خانه بسکتبال خراسان رضوی و آویژه صنعت پارسا مشهد با 3 برد و بدون باخت اول و دوم هستند و ملوان بندرانزلی با 2 برد و یک باخت در مکان سوم واقع شده است.

همچنین تیم های مهرام شهر قدس با یک برد و 2 باخت، شهرداری نوین گرگان به همراه کاله بدون برد و با 3 باخت به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار دارند.

در گروه د رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های ایران 6 تیم حضور دارند که رقابت های خود را به صورت متمرکز با میزبانی گرگان شروع تا 17 دی ماه جاری ادامه خواهند داد.

رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول ایران با حضور 38 تیم در 2 منطقه شمال و جنوب در حال برگزاریست.

در منطقه شمال 22 تیم در چهار گروه شامل 2 گروه 5 تیمی و 2 گروه 6 تیمی حضور دارند.

همچنین مسابقات منطقه جنوب با حضور 16 تیم در سه گروه شامل 2 گروه 5 تیمی و یک گروه 6 تیمی پیگیری می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1530

به "خبرنگاران بسکتبال گرگان در لیگ یک ایران به مشهد باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بسکتبال گرگان در لیگ یک ایران به مشهد باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید