خوشحالی کُره ای ها از تعداد تماشاگران بازی با ایران

به گزارش علی آباد جدید، شرایط تماشاگران ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی باعث خوشحالی کُره ای ها شده است.

خوشحالی کُره ای ها از تعداد تماشاگران بازی با ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی کره جنوبی است که هنوز تعیین نیست آیا تماشاگری برای این مسابقه در ورزشگاه حضور خواهد داشت یا خیر.

این مسابقه در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2022 برگزار می گردد و حتی در صورت موافقت فیفا، حداکثر 7 تا 10 هزار تماشاگر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه آزادی در مسابقه با کره جنوبی، همیشه دغدغه این حریف دیرینه تیم ملی کشورمان بوده است؛ به طوری که رسانه های کره جنوبی معتقدند انبوه تماشاگران در ورزشگاه آزادی یکی از دلایل عدم پیروزی این تیم در تاریخ تقابل با ایران در تهران است.

برگزاری بازی بدون تماشاگر یا حداکثر 7 تا 10 هزار تماشاگر در ملاقات حساس روز سه شنبه بدون شک موضوعی نیست که کُره ای ها خوشحالی خود را از آن پنهان نمایند.

سایت star کره جنوبی این موضوع را در تیتر گزارش خود ذکر نموده و نوشته است که فاجعه بزرگ کره جنوبی با حضور 100 هزار تماشاگر در جهنم ایران به سرانجام رسید و ایران از AFC درخواست حضور 7 هزار تماشاگر را نموده است.

در بخش ابتدایی این گزارش آمده است: برترین نعمت. بعید است کره جنوبی در جهنم ورزشگاه آزادی با 100 هزار تماشاگر روبرو گردد. ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد اجازه ورود 7 هزار تماشاگر را بدهد. تیم ملی کره (رتبه 36 فیفا) در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 22:30 (به وقت کره) روز سه شنبه با تیم ملی ایران (رتبه 22 فیفا) در آزادی بازی می نماید. این مسابقه مهمی است. کره بعد از ایران با 7 امتیاز در رده دوم جدول است. در صورت پیروزی در این مسابقه، می توانیم به صدر جدول صعود کنیم.

در ادامه این مطلب به آمار رویارویی های ایران و کره جنوبی اشاره شده است: ایران مانند ژاپن رقیب ابدی فوتبال کره است. کره جنوبی با 9 برد، 9 تساوی و 13 باخت از ایران پایین تر است. به طور خاص، کره جنوبی در ایران هرگز پیروز نشده است و صاحب دو تساوی و پنج باخت شده است. ورزشگاه آزادی برای تیم میهمان جهنم و گورستان نامیده می گردد. این ورزشگاه با ظرفیت 78 هزار نفر، می تواند تا 100 هزار تماشاگر را در خود جای بدهد. در گذشته به خصوص زمانی که ورود زنان به ورزشگاه ممنوع بود، فریادهای 100 هزار مرد برای تحت فشار قرار دادن تیم های حریف کافی بود. اما این بار قضیه فرق می نماید. با توجه به نگرانی برای شیوع ویروس کرونا، احتمالاً تعداد کمی تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1942

به "خوشحالی کُره ای ها از تعداد تماشاگران بازی با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی کُره ای ها از تعداد تماشاگران بازی با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید